وب سایت نشنال؛

آیت الله خامنه ای برنده اصلی انتخابات ایران

دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران از انقلاب سال ۱۹۷۹ بدین‌سو که بسیار مهم می‌باشد، قرار است در ۱۹ ماه می برگزار شود.

آیت الله خامنه ای برنده اصلی انتخابات ایران

به گزارش ۸دی، به نقل از جام، وب سایت اماراتی نشنال به نزدیک بودن انتخابات ایران و اینکه هنوز مشخص نیست که چه کسی پیشرو این انتخابات است پرداخت و نوشت: دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران از انقلاب سال ۱۹۷۹ بدین‌سو که بسیار مهم می‌باشد، قرار است در ۱۹ ماه می برگزار شود.

 

نشنال افزود: علاوه بر روحانی رئیس جمهور کنونی ایران، شخصیت هایی مانند محمدباقر قالیباف، ابراهیم رئیسی، احمدی نژاد و حمید بقایی نیز برای این مهم ثبت نام کرده اند. بسیاری از تحلیلگران برای مدت زیادی است که تحولات این کشور غیرقابل پیش بینی را دنبال می کنند. در انتخابات آمریکا نیز کسی پیش‌بینی نمی‌کرد که ترامپ بتواند رئیس جمهور شود، همانطور که در سال های گذشته کسی فکرش را نمی کرد که روحانی و احمدی نژاد رئیس جمهور شوند.

 

این وب سایت اماراتی افزود: نامشخص بودن نتیجه انتخابات امسال ایران بیش از گذشته خواهد بود و با توجه به اینکه روزهای کمی تا انتخابات زمان باقی مانده، هنوز نمی توان در این زمینه پیش بینی کرد. همچنین این مسأله که طبقه متوسط جامعه تا چه حدی پای صندوق های رأی خواهند آمد مشخص نیست.

 

نشنال در ادامه نوشت: رقابت انتخاباتی جناح اصولگرا با اعتدالگرایان در حالی است که تمامی رؤسای جمهور گذشته ایران دودوره‌ای بوده‌اند. برخی بر این باورند که هرچند سپاه قدرتمند ایران نمی‌تواند در انتخابات نقشی داشته باشد، اما کاندیدای مطلوبش آقای رئیسی است.

 

این نشریه اماراتی در ادامه مدعی شد: به نظر می‌رسد که در این انتخابات محبوبیت روحانی بیش از دیگر کاندیداها باشد. برای رهبر عالی ایران اینکه آقای روحانی رأی بیاورد یا کاندیدای حزب اصولگرا انتخاب شود فرقی ندارد؛ زیرا با روی کار آمدن اعتدال، اعتبار و مشروعیت ایران در خارج بیشتر می‌شود و در صورت رأی آوردن یک کاندیدای اصولگرا مانند آقای رئیسی، ایران پیشرفت‌های منطقه‌ای و ایده‌آل‌های انقلابی خود را پیش می‌برد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه