به همت جنگلبانان گیلانی؛

آزادسازی لاهیجان از دست زمین خواران / ۳۵ هزار متر مربع رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان از آزادسازی بیش از ۳۵ هزار متر مربع از اراضی تصرفی خبر داد.

آزادسازی لاهیجان از دست زمین خواران / ۳۵ هزار متر مربع رفع تصرف شد

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، مهدی پورمیرزایی ، از آزادسازی بیش از ۳۵ هزار متر مربع از اراضی تصرفی خبر داد و اظهار کرد: حافظان انفال الهی با زیاده خواهان از ثروت های عمومی و تخریب کنندگان منابع طبیعی در راستای حفاظت از جنگل ها و مراتع استان قاطعانه برخورد می کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لاهیجان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات شدید مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بر عملیاتی نمودن طرح های مقابله با پدیده زمین خواری، افزود: به لطف خدا و به همت جنگلبانان و پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لاهیجان طی ۵ فقره عملیات در مجموع مساحت ۳۵ هزار و ۶۴۶ مترمربع از عرصه های منابع ملی این شهرستان که مورد تصرف واقع شده بود آزاد سازی شد.

وی تصریح کرد: عملیات مذکور با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان و در اجرای تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون ملی شدن جنگل ها و مراتع کشور انجام شد و با جمع آوری آثار تصرف و سیم خاردار و پرچین های نصب شده عرصه های منابع ملی به حالت اولیه و طبیعی خود بازگردانده شده است.

پورمیرزایی خاطرنشان کرد: بزرگترین قطعه رفع تصرف شده در منطقه گمل با مساحتی معادل ۱۷ هزار و ۱۴۷ مترمربع و کوچکترین قطعه در منطقه زمیدان با مساحت یک هزار و ۶۵۶ متر بوده است که توسط نیروهای حفاظتی و کارشناسی منابع طبیعی و آبخیزداری آزادسازی شدند.
انتهای پیام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه