دبیر کل حزب مردمی اصلاحات:

رییس جمهور بداند نقد و پرسشگری مطالبه مردم است/ دولت ها آمدند و رفتند ولی گیلان همچنان مظلوم ماند

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: رییس جمهور متعلق به همه اقشار کشور است و نباید جناحی عمل کند.

رییس جمهور بداند نقد و پرسشگری مطالبه مردم است/ دولت ها آمدند و رفتند ولی گیلان همچنان مظلوم ماند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام محمد زارع فومنی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با بیان اینکه رییس جمهور باید شخصیت فراجناحی داشته باشد، اظهار کرد: رییس جمهور متعلق به همه اقشار کشور است و نباید جناحی عمل کند.

وی با اشاره به این مطلب که رییس جمهور باید از همه افکار و اندیشه ها در کابینه دولت خود استفاده کند، اضافه کرد: رییس جمهور باید در این راستا باهدف توسعه و آبادانی بیشتر کشور گام بردارد.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه رییس جمهور باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد، تصریح کرد: رییس جمهور باید بداند نقد و پرسشگری مطالبه اصلی مردم است.

**دولت ها آمدند و رفتند ولی گیلان هنوز مظلوم ماند

زارع فومنی افزود: دولت های مختلف در ادوار گذشته با هر گرایشی آمدند و رفتند ولی استان گیلان هنوز هم در حوزه های مختلف مظلوم واقع شده است و حق مردم گیلان را ادا نکردند.

وی با بیان این مطلب که گیلان در حوزه صنعت، اقتصاد، اشتغال و معیشت استانی محروم در کشور به شمار می رود، تصریح کرد: درصد بیکاری جوانان در گیلان بالا است.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با تأکید براینکه مشکلات کشاورزان هنوز در استان گیلان پابرجاست، اضافه کرد: کشاورزان به عنوان موتور مولد در تحقق اقتصاد مقاومتی هنوز با مشکلات جدی مواجه اند.

وی با اشاره به این موضوع که دولت ها متعلق به تمامی استانها هستند، تصریح کرد: ولی در گذشته این مهم اتفاق نیفتاد و بیشتر به دنبال رونق و آبادانی منطقه خود بودند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان این مطلب که رییس جمهور باید جوانان را دریابد، اضافه کرد: جوانان صاحبان فردای این سرزمین هستند و باید موانع پیش روی آنها برداشته شود.

زارع فومنی در خاتمه اظهار کرد: جوانان باید حمایت شوند و موانع پیش روی آنها در بحث اشتغال، مسکن و ازدواج برداشته شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه