نماینده تالش بزرگ در مجلس مطرح کرد:

ماجرای فرماندار گیلانی که برای هر امضا ۱۰ میلیون می گرفت!/ به روحانی گفتم اما عکس العملی نداشت

شکری با بیان اینکه تخلف برخی مسئولان را به روحانی اطلاع دادم گفت: مراجع ذی‌ربط نسبت به عملکرد متخلفان در دولت سکوت کرده‌اند.

ماجرای فرماندار گیلانی که برای هر امضا ۱۰ میلیون می گرفت!/ به روحانی گفتم اما عکس العملی نداشت

به گزارش ۸دی، محمود شکری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به عدم اشتغال‌زایی در گیلان توسط دولت یازدهم اظهار داشت: با وجود جاذبه‌های گردشگری گیلان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور می‌توانست برای هزاران نفر ایجاد اشتغال کند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسات متعددی در جهت عملی کردن وعده رئیس جمهور در زمینه اشتغالزایی با سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر مسئولان ذی‌ربط برگزار و طرحی را نیز در این زمینه ارائه کردیم.

شکری با بیان اینکه افرادی که مانع تحقق شعار روحانی بودند مخالف دولت هستند بیان داشت: با وجود اینکه طرح، آماده و سرمایه‌گذار هم وجود داشت ولی آقایان همکاری نکردند و عملاً اجازه کار ندادند و در عمل ثابت کردند که مخالف توسعه هستند.

وی به عدم نظارت روحانی نسبت به عملکرد فرمانداران در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: در استان گیلان یک فرماندار برای دادن مجوز به پیمانکاری هر امضای خود را بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان فروخت که این مسئله را به رئیس جمهور اطلاع دادم ولی عکس‌العملی نداشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولتمردان در ظاهر به خانواده شهدا سر می‌زنند ولی خلاف وصیت شهدا عمل می‌کنند گفت: شهدا ولایت فقیه را نزد ما به امانت گذاشتند و ما موظف به نگهداری از آن هستیم اگر روحانی واقعا به شهدا اعتقاد دارد نباید مخالف ولایت فقیه حرکت کند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی از عدم بررسی مراجع ذی‌ربط نسبت به عملکرد متخلفان خبر داد و اظهار داشت: عملکرد بخشداران و مسئولانی که با اخاذی از مردم ثروت اندوزی کردند و به بیراهه رفتند توسط هیچ مرجعی رسیدگی نشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه