دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان در لنگرود:

وزارت خارجه در برابر تعرض به زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس سکوت کرده است

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان با اشاره به برهنه کردن زنان مسلمان در فرودگاه آذربایجان، گفت: مأموران آذربایجان زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس درملأعام لخت کرده‌اند و هیچ صدایی هم از وزارت خارجه خارج نشد.

وزارت خارجه در برابر تعرض به زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس سکوت کرده است

به گزارش ۸دی به  نقل از لنگرخبر، دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گیلان عصر دیروز سه‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان جبهه مردمی انقلاب که در مسجد ۱۴ معصوم لنگرود برگزار شد، گفت: وحدت و انسجام بین نیروهای انقلاب اولین وظیفه نیروهای انقلاب است.
نظرعلی علیزاده با اشاره به هجمه‌های ضدانقلاب علیه انقلاب اظهار کرد: امروزه دشمن از طریق استفاده از فضای حقیقی و رسانه‌های زنجیره‌ای و انجام کارهای تشکیلاتی علیه انقلاب فعالیت منسجم دارند.
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن علیه انقلاب جبهه‌ای را ایجاد کرده است و لازم است نیروهای انقلاب نیز در برابر هجمه‌های دشمن و انسجام بین مردم جبهه‌ای را تشکیل دهند که فلسفه اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب برگرفته از فرمایش رهبری است.

علیزاده عنوان کرد: در دفاع مقدس همه اقشار ملت در کنار هم و علیه دشمن متحد بودند که موجب پیروزی شد و امروز نیز همان انسجام و وحدت کلمه باید در اقشار ملت به‌صورت عملی ایجاد شود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان با اشاره به سهم خواهی برخی افراد، گفت: برخی‌ها فکر می‌کنند که هر چه می‌خواهند را می‌توانند از سفره انقلاب جمع کنند، به همین دلیل است که به‌راحتی حقوق نجومی و اختلاس‌ها را به‌راحتی توجیه می‌کنند.

وی بابیان اینکه دشمن به فکر ریشه زدن گفتمان انقلاب و نشان دادن ناکارآمدی انقلاب اسلامی است، تصریح گرد: امروزه برخی از اهداف دشمن را برخی از مسئولین خواسته یا نخواسته در کشور اجرا می‌کنند.

علیزاده با اشاره به منابع عظیم خدادادی در کشور، افزود: وقتی مسئولین فرش قرمز اقتصادی را برای بیگانه پهن می‌کنند چطور انتظار ایجاد شغل و اجرای تحقق اقتصاد مقاومتی را می‌توانیم داشته باشیم؟

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان با اشاره به برهنه کردن زنان مسلمان در فرودگاه آذربایجان، گفت: یکی از وعده‌های آقای روحانی برگرداندن عزت به پاسپورت‌های ایرانی بود ولی مأموران آذربایجان زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس درملأعام لخت کرده‌اند و هیچ صدایی هم از وزارت خارجه خارج نشد.

وی حرکت و توسعه کشور را لازمه حرکت انقلابی مردم و مسئولین دانست و اظهار کرد: هر زمان که در انقلاب دچار چالش شدیم مردم با حضور خود صحنه را به نفع جریان انقلاب و گفتمان اسلامی تغییر دادند.

علیزاده با تأکید بر اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب ارثیه پدر هیچ‌کس نیست و متعلق به تمام دلسوزان انقلاب است، تصریح کرد: از آغاز اعلام موجودیت جبهه مردمی، انسجام و همدلی خوبی در بین مردم به وجود آمد که تداوم اتحاد ملت در مسیر جریان انقلاب نتیجه‌بخش به نفع آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان بابیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب صرفاً یک حزب یا جناح خاص نیست و در راستای اهداف انقلاب است، گفت: هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب صرفاً انتخاب رئیس‌جمهور نیست بلکه به دنبال کمک برای تشکیل دولت اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
در مورد چیزی که نمی دونی اغراق بیخود نکن... بعدش هم وزارت خارجه هم در این زمینه اقدام مقتضی رو انجام داده
در حاشیه