در گفتگو با رسانه ها مطرح شد؛

واکنش فرماندار ماسال به اظهارات نماینده تالش بزرگ / پولی از پیمانکاران آسفالت نمی گیرم!

فرماندار ماسال به مصاحبه نماینده مردم تالش بزرگ مبنی بر دریافت پول از پیمانکاران از سوی قاسم نژاد (فرماندار ماسال) واکنش نشان داد.

واکنش فرماندار ماسال به اظهارات نماینده تالش بزرگ / پولی از پیمانکاران آسفالت نمی گیرم!

به گزارش ۸دی، فرماندار ماسال به مصاحبه محمود شکری نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در گفتگو با ۸دی مبنی بر دریافت پول از پیمانکاران از سوی فرماندار ماسال واکنش نشان داد.

شکری گفته بود: فرماندار ماسال به خاطر پول مجوز کار به پیمانکار آسفالت نمی دهد!

محمود قاسم نژاد، فرماندار ماسال اما در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین ضمن تکذیب این ادعا، اظهار داشت: کسی نزد ما برای تقاضای آسفالت نیامده است، ما به عنوان نماینده دولت در شهرستان کار اجرایی و عمرانی نمی کنیم و قطعا کسی نزد بنده نمی آید که بگویم آسفالتی انجام شود یا نشود!

وی در خصوص سخنان شکری مبنی بر اینکه “پیمانکاری ادعا می کند که فرمانداری از حوزه انتخابیه من به وی گفته که مجوز پیمانکاری را امضا می کنم به شرطی که ۵ تا ۱۰ میلیون تومان پرداخت کنید تا اجازه بدهیم برای مردم کار کنید.، در ماسال به ۱۵ پیمانکار برای اجرای آسفالت ابلاغ شده اما فرماندار شهرستان به بهانه همان مبلغ به پیمانکار اجازه برداشت مصالح را نمی دهد.” گفت: بحث گرفتن شن فرآیند مشخص خود را دارد، کسی که یک پروژه ی عمرانی دارد از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت درخواست خود را تسلیم می کند و این سازمان زمانی که استعلام های خود را انجام داد، اگر مشکلات زیست محیطی، کاری یا اجتماعی وجود داشته باشد ممکن است کسی بیاید و نتواند مجوزهای لازم را دریافت کند، اما بنده هرکه در گذشته به ما مراجعه کرده است بر اساس روال قانونی به کارشناسان امر معرفی می کنیم و اگر جواب های ادارات را بیاورد و مشکلی از این بابت نداشته باشد ما تایید خواهیم کرد.

فرماندار ماسال در پایان تاکید کرد: ما نیز دوست داریم در سطح شهرستان کار انجام شود و ما مانع این مسائل نیستیم، حال اینکه هرکس بیاید و حرفی بزند یک بی اخلاقی است، قطعا باید برای چنین مواردی مستندات کافی ارائه شود. آیا اگر کسی بیاید و در مورد افرادی که با نمایندگان کار می کنند ادعایی را مطرح کرد ما باید قبول کنیم؟! بگویند ما فلان وام را برایت میگیرم و فلان قدر به تو خواهم داد! این حرف ها روی هواست و ما باید با مستندات صحبت کنیم. دوستان می خواهند به هر طریقی بر روی ما نمایندگان دولت فشار بیاورند و این کار صحیحی نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه