رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با 8دی:

روحانی در سفر اخیرش به گیلان کار جدیدی انجام نداد / سفر رئیس جمهور تنها برای جمع بندی پروژه های در دست اجرا بود!

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه روحانی در سفر اخیرش به گیلان تنها از طرح ها و پروژه ها بازدید کرده است گفت: دولت در سفر به گیلان هیچ مصوبه ای نداشته است.

روحانی در سفر اخیرش به گیلان کار جدیدی انجام نداد / سفر رئیس جمهور تنها برای جمع بندی پروژه های در دست اجرا بود!

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به گیلان سفر کاری نبود، اظهار داشت: نمی توان سفر رئیس جمهور به گیلان را نامگذاری کرد اما می توان ادعا کرد که سفر رئیس جمهور به گیلان، سفر کاری نبوده است.

وی با بیان اینکه روحانی در جمع گیلانیان صرفا دیدار و نشست برگزار کرد، افزود: رئیس جمهور در سفر به گیلان مصوباتی نداشته است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور صرفا از پروژه ها و طرح های در دست ساخت بازدید کرده است، گفت: روحانی آمد تا پروژه ها و طرح هایی را که طی چهار سال گذشته انجام شد را بررسی کند تا ببیند در طی چهار سال گذشته چقدر پیشرفت داشتیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، سفر روحانی به استان را صرفا جمع بندی آنچه انجام شده نام برد و اظهار کرد: بررسی های رئیس جمهور در سفر اخیرش به گیلان این بود که ببیند در ساخت بنادر، و راه آهن و اشتغال و غیره چه کار هایی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس شورای اسلامی با رد گمانه زنی ها مبنی بر اینکه رئیس جمهور مصوبات زیرساختی و عمرانی در استان داشته، تصریح کرد: اینکه ما بگوییم رئیس جمهور آمد و اعتبارات دیگری تخصیص دادند و کار جدیدی را در استان مصوب کردند، چنین چیزی نبوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه