هانی زاده مطرح کرد:

سکوت غرب در برابر کشتار مردم فوعه و کفریا مصداق بارز حمایت از تروریست جهانی

کارشناس سیاسی گفت: از نظر آمریکا و غرب مردم فوعه و کفریا استحقاق زندگی را ندارند و باید از بین بروند.

سکوت غرب در برابر کشتار مردم فوعه و کفریا مصداق بارز حمایت از تروریست جهانی

به گزارش ۸دی، حسن هانی زاده در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد کشتار بی رحمانه کودکان در انفجار تروریستی فوعه و کفریا در سوریه، اظهار کرد: این انفجار منجر به کشته شدن ۱۲۰نفر و زخمی شدن ۲۵۰نفر شد.

وی با تأکید براینکه این انفجار نشان می دهد نگاه کشورهای  غربی در سوریه کاملا دوگانه است، گفت: کشور های غربی نسبت به این عملیات انتحاری هیچ گونه واکنشی نداشتند.

کارشناس سیاسی با اشاره به این مطلب که اکثر ساکنین فوعه وکفریا به مذهب شیعه و علوی گرایش دارند، اضافه کرد: از نظر آمریکا و غرب این مردم استحقاق زندگی را ندارند و باید از بین بروند.

**اقدام عجولانه آمریکایی ها در حمله به یک پایگاه سوری

هانی زاده با بیان این مطلب که پشت این عملیات تروریستی عربستان، قطر، آمریکا و غرب قرار دارند، تصریح کرد: اما عملیات خان شیخون که آمریکایی ها ۵۹ موشک کروز به پایگاه الشعیرات پرتاب کردند یک اقدام عجولانه توسط آمریکا بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با فشار رژیم صهیونیستی و عربستان این اقدام عجولانه را انجام دادند، اضافه کرد: در مجموع  آمریکایی ها قصد دارند محور مقاومت را تضعیف کرده و روسیه و ایران را از سوریه دور کنند.

این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به این موضوع که آمریکایی ها به دنبال سرنگونی دولت بشار اسد هستند، اظهار کرد: سکوت جامعه جهانی نسبت به این جنایات نشان می دهد که کشور های بزرگ و قدرت های غربی پشت سر این گروهک های تروریستی قرار دارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه