وضعیت "پایتخت 5" به کجا رسید؛

پیش تولید “پایتخت ۵” شروع نشده، تمام شد!/ سریال از کنداکتور ماه رمضان خط خورد؟

۱۴ فروردین ماه بود که رسانه های مکتوب به نقل از روابط عمومی سازمان اوج اعلام کردند که زمان فیلمبرداری فصل پنجم «پایتخت» ۲۵ فروردین ماه آن هم در کشور قبرس خواهد بود؛ خبری که تنها دو روز واقعیت داشت.

پیش تولید “پایتخت ۵” شروع نشده، تمام شد!/ سریال از کنداکتور ماه رمضان خط خورد؟

به گزارش ۸دی، به نقل از فرهنگ، ۱۴ فروردین ماه بود که رسانه های مکتوب به نقل از روابط عمومی سازمان اوج اعلام کردند که زمان فیلمبرداری فصل پنجم «پایتخت» ۲۵ فروردین ماه آن هم در کشور قبرس خواهد بود؛ خبری که تنها دو روز واقعیت داشت؛ چرا که روز گذشته خبر توقف پیش تولید «پایتخت ۵» در کانال تلگرامی برخی از رسانه ها منتشر شد.

«پایتخت ۵» که قرار بود تازه ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج در سال جاری باشد، به دلیل زمان کم تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عدم آماده شدن سریال از کنداکتور ماه رمضان شبکه اول سیما خارج شده است؛ چرا که الهام غفوری، تهیه کننده کار پیش از این اعلام کرده بود که فیلمبرداری فصل جدید «پایتخت» ۴ ماه زمان نیاز دارد و طبیعتا با این وضعیت، «پایتخت ۵» نمی تواند برای ماه مبارک رمضان آماده پخش شود.

نکته قابل توجه در این زمینه سکوت سازمان اوج و همچنین عدم پاسخگویی دست اندرکاران ساخت این سریال است؛ به گونه ای که تلاش های خبرنگار ما برای تماس با عوامل «پایتخت ۵» بی نتیجه ماند و همچنین روابط عمومی سازمان اوج نیز اطلاعاتی درباره چرایی این اتفاق ارائه نمی کند.

قصه فصل پنجم «پایتخت» درباره خانواده‌ای است که مجبور می‌شود به دلایلی سر از آتن دربیاورد و بعد ماجراهایی برایشان اتفاق می‌افتد که باعث همبستگی و عشق و علاقه این خانواده به یکدیگر می شود.

محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی، سعید آقاخانی، سارا و نیکا فرقانی اصل از جمله بازیگران اصلی این فصل پنجم «پایتخت» به شمار می روند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه