مسئول کمیته روابط عمومی جبهه مردمی لنگرود خبر داد؛

دومین تجمع بزرگ جبهه مردمی نیروهای انقلاب در لنگرود برگزار می شود

مسئول کمیته روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب لنگرود از برگزاری دومین تجمع بزرگ جبهه در این شهرستان در ۲۹ فروردین خبر داد.

دومین تجمع بزرگ جبهه مردمی نیروهای انقلاب در لنگرود برگزار می شود

حسن غلامپور مسئول کمیته روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان لنگرود در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از دی ماه سال گذشته کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است، اظهار داشت: با آغاز به کار این جبهه یک هماهنگی، اتحاد و انسجامی بین نیروهای انقلابی و افراد دغدغه‌مند انقلابی در کشور ایجاد شده است.

وی وحدت، انسجام و دفاع عقلانیت مسائل انقلابی را از اهداف این جبهه دانست و افزود: مسئله اقتصاد، بهبود معیشت مردم و خدمت به محرومین و مستضعفان جزء اولویت‌های کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که باید با مدیریت جهادی پیش برود.

غلامپور گفت: دومین تجمع بزرگ اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی امروز سه شنبه ۲۹ فروردین در مسجد ۱۴ معصوم لنگرود برگزار می شود.

مسئول کمیته روابط عمومی جمنا شهرستان لنگرود با اشاره به حضور گسترده نیرو‌های انقلابی شهرستان لنگرود در این تجمع، اظهار کرد: یوسف پورخرسندی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب لنگرود سخنران این مراسم می باشد.

غلام پور با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت همه‌جانبه از آرمان‌های انقلاب خواهد داشت،‌ گفت: یکی از نمادهای حمایت از مسائل انقلابی توجه به مسائل سیاسی و مسائل اقتصادی است و بعد از انتخابات مطالبه‌گری‌ها، خیرخواهی‌ها و انتقادهای سازنده در برنامه این مجمع خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه