تبلیغات زودهنگام انتخاباتی دولت در ماسال تحت عنوان «مشارکت حداکثری»؛

تاخت و تاز سخنران و مجری برنامه به یکی از رقبای روحانی / اخلاق حکم می‌کند به ما رای بدهید!

همایش دیروز که توسط ستاد انتخابات ماسال برگزار می شد با سخنرانی تبلیغاتی فرماندار و تاخت و تاز مجری به یکی از رقبای روحانی همراه بود.

تاخت و تاز سخنران و مجری برنامه به یکی از رقبای روحانی / اخلاق حکم می‌کند به ما رای بدهید!

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ صبح دیروز همایش «انتخابات؛ مشارکت حداکثری» با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان ماسال و به همت ستاد انتخابات شهرستان ماسال برگزار شد.

علی اکبر پور اوزان میهمان اصلی این همایش در برنامه حضور نیافت و فرماندار ماسال بجای وی سخنرانی کرد.

قاسم نژاد در سخنرانی خود با بیان اینکه  برای افزایش حس مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری خدمات حاکمیتی را در یک برش شهرستانی بیان میکنم، لیستی از عملکرد سه ساله و نیم اخیر دولت تدبیر و امید  و خیانت های تاریخی دولت قبل را خواند!

اقدامی کاملا انتخاباتی و در راستای رای آوری مجدد دولت تدبیر و امید که در سایه نام زیبای «مشارکت حداکثری» صورت گرفت.

فرماندار ماسال (که از قضا رئیس ستاد انتخابات شهرستان هم هست) در کمال تعجب پس از برشمردن اقدامات دولت در سه و سال نیم اخیر جمله ای طلایی گفت که هدف از برگزاری همایش را به وضوح عیان کرد: « پای صندوق های رای می رویم و به هر شخصی که در فرآیند تایید صلاحیت آمده و دوست داریم میتوانیم رای بدهیم. هیچ اکراهی نیست و نگاه ما برای تقویت ولایت فقیه و نظام و مملکت است اما باید به واقعیت هایی که صورت گرفته و شاخص هایی که بهبود در اقتصاد مملکت را نشان می دهد و اشتغالی که در آینده  ایجاد خواهد شد اخلاقا  توجه کنیم.»

واضح است که برشمردن اقدامات کامل دولت در دوره فعلی و تخریب دولت قبل و نهایتا گفتن این جمله طلایی هیچ ارتباطی به مشارکت حداکثری نداشت.

نکته جالب توجه دیگر در سخنان قاسم نژاد پرداخت جدی و مفصل به سبب الاسباب کلیه مشکلات مملکت یعنی دولت قبل بود. قاسم نژاد به تفصیل و به هر بهانه از دولت قبل گفت و حتی تعطیلی کارخانجات در دولت فعلی را نتیجه اقدامات سالهای ۸۹ تا۹۱دانست!

در حین سخنرانی فرماندار، زمانی که درباره افزایش مستمری نیازمندان سخن میگفت یکی از دهیاران با صدای بلند اعتراض کرد که چرا تا قبل از این اضافه نمی‌شد؟ فرماندار هم  این اضافه کرد را حاصل مصوبات مجلس بیان و دیرکرد در پرداخت را به واسطه انجام روال اداری دانست!

 

پایان همایش انتخاباتی دولت تدبیر و امید با بودجه بیت المال، بدون حاشیه نبود.

مجری برنامه در ادامه تخریب های فرماندار نسبت به دولت قبل، به وضوح هرچه تمام تر شروع به خط و نشان کشیدن برای یکی از نامزدهای انتخاباتی که از رقبای جدی روحانی در انتخابات پیش روست کرد. مجری حتی حکم نهایی را هم صادر کرد و گفت وقتی کسی به توصیه های رهبری توجه نمی‌کند مستحق برخورد قهر آمیز مردم است!

***

با در کنار هم قرار دادن مجموعه رفتارهای سیاسی دولت یازدهم، به نظر می رسد دولت شرایط را  برای برد در انتخابات پیش رو سخت دیده و به همین دلیل تمام توان تبلیغاتی خود را بر خلاف قوانین و عرف های معمول پای کار آورده است تا شاید توجه مردم را به خود جلب کند.

روزنامه ایران با بودجه بیت المال یک روز پس از ثبت نام روحانی، تبلیغات زودهنگام تبلیغاتی برای روحانی را با تیتری کاملا تبلیغاتی آغاز میکند.

آموزش و پرورش همایش رای اولی ها را در سراسر استان تدارک می بیند و در آن سخنرانان همچون برنامه دیروز برای افزایش مشارکت(!) از اقدامات دولت فعلی و خیانت های دولت قبل میگویند و …

و در روزهای آتی منتظر برنامه های جدیدی برای افزایش مشارکت مردمی(!) باشید.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه