عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان در گفتگو با 8دی:

در بررسی صلاحیت نامزدها وارد جزئیات نشده ایم/ ملاک بررسی هیئت نظارت مر قانون بوده است

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان گفت: در بررسی صلاحیت نامزدها جز استعلامات چهارگانه وارد جزئیات نشده ایم.

در بررسی صلاحیت نامزدها وارد جزئیات نشده ایم/ ملاک بررسی هیئت نظارت مر قانون بوده است

محمد صادق حسنی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بررسی صلاحیت نامزدها حجت را بر همه تمام کرده است، اظهار داشت: اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا بر اساس مر قانون صلاحیت داوطلبین را بررسی کرده اند.

وی با بیان اینکه اطلاعات کامل افراد در دست مراجع چهارگانه موجود است، افزود: من، آقایان دلخوش و جمالی در همان روزهای نخست شروع کار با هم گفتگویی داشتیم و به توافق رسیدیم که به هیچ وجه وارد جزئیات نشویم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به نظرات مراجع چهارگانه احترام گذاشته ایم، گفت: وقتی اداره اطلاعات گفته حسنی یا فلان کس در اینجا پرونده دارد ما نباید فکر کنیم که اطلاعات ما از وزارت اطلاعات بیشتر است و نظر خود را تحمیل کنیم.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستای گیلان با تاکید بر این نکته که بررسی صلاحیت ها جای اعمال حب و بغض ها نیست، اظهار کرد: در بررسی صلاحیت ها ما تسویه حساب شخصی و سیاسی نمی کنیم.

حسنی با اشاره به اینکه ملاک ما در احراز صلاحیت ها استعلامات چهار گانه بود و تا آخرین گام نیز بر اساس استعلامات پیش رفته ایم، گفت: مردم عاقلند و دیده بان بر رفتار و عملکرد های ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که تایید یا رد شده اند از فرزندان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا نبوده اند تا این دیدگاه ایجاد شود که اعطای صلاحیت ها از روی حب و دوستی بوده است و باید گفت نظر شخصی افراد نبوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه اگر کسی شکایتی از روند بررسی صلاحیت ها داشت در راس استان ما سه نفر هستیم که قدرت داریم تا وارد جزئیات شویم، اعلام کرد: تاکنون گزارشی در رابطه با تخلفات در بررسی صلاحیت نامزدها به دست ما نرسیده است.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان با بیان اینکه مردم از بررسی های هیئت نظارت بسیار راضی هستند، بیان کرد: باید گفت دلخوری ها و حرف و حدیث ها هم نسبت به بررسی صلاحیت ها موجود می باشد که جز متداولات این کار است و ما نباید با این موضوعات احساسی برخورد کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه