به مناسبت روز ارتش؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در رشت برگزار شد + تصاویر / استاندار گیلان: برای ساخت موشک از هیچ کشوری اجازه نمی گیریم

مراسم رژه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان گیلان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی در خیابان شهید انصاری رشت برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در رشت برگزار شد + تصاویر / استاندار گیلان: برای ساخت موشک از هیچ کشوری اجازه نمی گیریم

به گزارش ۸دی، مراسم رژه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان گیلان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی از دقایقی قبل در خیابان شهید انصاری رشت آغاز شده است.

در این مراسم نا خدا یکم احمدرضا باقری فرمانده ناوگان شمال و ارشد نظامی آجا در استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا ۲۹ فروردین سالروز صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل ارتش‌ اظهار داشت: این روز یادآور دلاور مردی ها و رشادت مردی کارکنان و شهدای ناوهای موشک انداز جوشن، سهند و سبلان نیروی دریایی در مصاف با نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس ذر دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: این روز زمان تجدید عهد نیروهای مسلح با بنیان گذار انقلاب اسلامی می باشد و این روز را به مردم ولایتمدار گیلان و نیروهای مسلح تبریک می گویم.

در ادامه محمد علی نجفی استاندار گیلان با درود و سلام به بنیان گذار کبیر انقلاب و عرض سلام به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این روز را به فرماندهان خستگی ناپذیر ارتش جمهوری اسلامی تبریک می گویم.

وی تصریح کرد: ۲۹ فروردین نشانگر رشادت های ارتشی مکتبی در روزهای شور حماسه است که رسالت تاریخی خود را به نحوی شایسته ثابت کردند.

نجفی با اشاره به خودکفایی نیروهای مسلح نسبت در تأمین تجهیزات خود اظهار کرد: فرمانده کل قوا به عنوان مشوق اصلی در مسیر ایستادگی دولت یازدهم بیشترین حمایت ها را برای تقویت بنیه نظامی کشور انجام داد.

وی افزود: ۷۷ درصد بنیه نظامی در این دولت افزایش داشت و ۱۴۵ درصد در بودجه دفاعی رشد داشته ایم.

استاندار گیلان ظرفیت تولید سازمان های دفاعی را ۱۴۸ درصد دانست و گفت:  در صادرات بخش دفاعی َ۳۲۷ درصد رشد داشته ایم و این نشان می دهد دولت در حد توان خود از نیروها حمایت کرده است.

نجفی گفت: سامانه پدافند اس ۳۰۰ در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفت و علی رغم فشارهای دشمن این مهم انجام شد.

وی افزود: تقویت نیروهای مسلح برای دفاع از کشور است و برای ساخت موشک و هواپیما از هیچ کسی در هیچ جای دنیا اجازه نخواهیم گرفت. هدف ارتش و نیروهای مسلح ما ایجاد صلح در منطقه است.

استاندار گیلان در پایان خاطر نشان کرد: از غیور مردان نیروی انتظامی، قهرمانان بسیح، سپاه و همه نیروهای امنیتی و نظامی قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه