لیگ دسته اول فوتبال؛

پارس جنوبی با شکست ملوان به صدر رسید/ فرصت‌سوزی سپیدرود در ورزشگاه عضدی رشت

در مهم ترین بازی هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول، پارس جنوبی مقابل تیم هم‌امتیاز خود یعنی ملوان بندر انزلی به برتری رسید.

پارس جنوبی با شکست ملوان به صدر رسید/ فرصت‌سوزی سپیدرود در ورزشگاه عضدی رشت

به گزارش هشت دی، در این مسابقه که عصر دوشنبه از هفته سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای صاف و آفتابی و در حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفداران خود بر بازی تسلط داشت و توانست به گل برتری در این نیمه دست یابد. حسین کعبی بازیکن با تعصب سپیدرود در دقیقه ۳۴ از سمت راست توانست مدافع مستقیم خود را جا بگذارد و با یک ضربه دقیق ، اولین گل بازی را به سود تیم میزبان به ثمر برساند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر پایان یابد.
با شروع نیمه دوم ، تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در همان دقایق اولیه این نیمه صاحب یک موقعیت مناسب شد و رضا بلیوند بازیکن این تیم توانست در دقیقه ۴۸ ، گل تساوی این بازی را به ثمر برساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل ، سپیدرود رشت بر بازی تسلط یافت و حملات متعددی انجام داد اما بازکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
قضاوت این دیدار را علی بای با کمک های میلاد قاسمی و احمد کاظم لو برعهده داشتند که در جریان این بازی ، حسین کعبی ، محمد رستمی و میثم فردوسی از تیم سپیدرود رشت ، مهدی طاهری و رضا بلیوند از تیم ایرانجوان بوشهر کارت زرد دریافت کردند.
با توجه به نتیجه این مسابقه ، تیم سپیدرود رشت ۵۸ امتیازی شد و پس از پارس جنوبی جم در مکان دوم جدول قرار گرفت و ایرانجوان بوشهر نیز ۳۵ امتیازی شد و در همان مکان سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

انتهای پیام/۱۲

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه