در همایش رأی اولی ها؛

سخنرانی انتخاباتی بخشدار سنگر برای روحانی / رحیمی: هاشمی در سال ۸۸ کشور را از پیچ خطرناک نجات داد!

بخشدار سنگر در همایش رأی اولی ها خطاب به دانش آموزان گفت: تک تک شما می توانید رسانه این دولت باشید.

سخنرانی انتخاباتی بخشدار سنگر برای روحانی / رحیمی: هاشمی در سال ۸۸ کشور را از پیچ خطرناک نجات داد!

به گزارش ۸دی، رحیم رحیمی بخشدار سنگر صبح امروز در همایش رأی اولی های بخش سنگر با اشاره به حواث سال ۸۸  و دفاع تمام قد از عملکرد هاشمی رفسنجانی در سال ۸۸ اظهار داشت: هاشمی با مدیریت خود کشور را در سال ۸۸ از یک پیچ خطرناک عبور داد.

وی با تأکید بر اینکه تفکر هاشمی و راه هاشمی ادامه دارد افزود: دوستان داخلی دل همه وفاداران به انقلاب را خون کردند.

بخشدار سنگر ادامه داد: دل خانواده شهدا و ایثارگران را خون نکنید.

وی تأکید کرد: متأسفانه امروز افرادی که ریشه ای در این نظام ندارند و کمکی به انقلاب نکردند مقابل خانواده شهدا قرار گرفته اند و می گویند چون بخشدار فلان تفکر را دارد (نباید حرف بزند).

رحیمی گفت: دنبال اندیشه ای بروید که بخواهد دنبال پیشرفت کشور باشد.

وی افزود: جلوی سخنرانی مرا می گیرید اما جلوی تفکر من را نمی توانید بگیرید. تو چه میدانی ما چقدر برای این نظام هزینه کردیم؟

بخشدار سنگر ضمن تأکید بر مشارکت نوجوانان در انتخابات گفت: دوران طلایی سیاست خارجی کشور در زمانی بود که دکتر روحانی دبیر شورای عالی امینت ملی کشور بود!

وی ادامه داد: چند نفر از بزرگان نظام که در کنار امام بودند امروز باقی مانده اند؟ امروز  افتخار ما خدمت در دولت ولایت مداری است که در مقابل فرمایشات رهبر انقلاب نمی ایستد. اینها را باید با افتخار بگویند.

رحیمی با بیان اینکه استاندار گیلان ۱۱ نفر از فرزندان شهدا از جمله من را در پست های مدیریتی منصوب کرده اند گفت: دیدار منظمی که آقای رئیس جمهور با خانواده معظم شهدا داشته اند هیچ کس دیگری نداشته است.

بخشدار سنگر ادامه داد: به والله من تا عید نوروز نمی دانستم که آقای جهانگیری برادر دو شهید هستند و همسر ایشان خواهر دو شهید هستند.

وی با بیان اینکه بخشدار دولت تدبیر و امید است گفت: می گویند چرا آقای روحانی هواپیما خرید. خیلی از شما(دانش آموزان) سوار هواپیما شده اید. آقای روحانی برای پدرش که نخرید. خوب برای مردم خرید.

رحیمی ادامه داد: می گویند برجام چه کرد. اگر برجام نبود چه می کردیم. می خواستند آب بگیرند و نفت بدهند! کالای خوراکی بگیریم و نفت بدهیم.

بخشدار سنگر افزود: روحانی اولین نفری بود که به امام خمینی(ره) لقب امام داد. هشت سال در دوران دفاع مقدس، کشور را در کنار حضرت آیت الله هاشمی در آن شرایط سخت اداره کرد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: تک تک شما می توانید رسانه این دولت باشید. با افتخار می گوییم اندیشه این دولت با دستان توانمند جوانان این کشور که اعتقاد به تغییر دارند ادامه پیدا خواهد کرد.

رحیمی در پایان ضمن دعوت به مشارکت همگانی در انتخابات گفت: ما نماینده دولت تدبیر و امید هستیم و با افتخار از این دولت حمایت می کنیم و واهمه ای هم نداریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
داداش این پیچ و بد پیچیدی مطمئنا چپ میکنی
امید در پاسخ به
آقای فرزندشهید یکی از مسئولین رده بالای استانی درهمین دولت درجلسه ای گفته چه خبره هرچی فرزند شهیده گذاشتید مسئول مگه یتیم خونه بازکردید مطمئن باشید این دولت ا.... وشماهم خوب بازی خوردید
مرتضی
تو که سخنران نیستی تا کسی جلوی تو را بگیرد . برو هرچه می خواهی صحبت کن .!!!
عقابی
اتفاقا آقای هاشمی که خدا بیامرزدش، خودش یکی از چهار پایۀ میز فتنه بود. ایشان، خود پیچ بود که آبروی هفتادساله اش را بر سر همین کار باخت.
در حاشیه