بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان؛

هیأت نظارت در تعیین صلاحیت نامزدهای متخلف و مسأله دار شوراها انقلابی عمل کند

حرکات غیرقانونی و مواضع نگران کننده برخی از داوطلبان شورای شهر در جای جای استان گیلان دیده می شود دلسرد کننده است!

هیأت نظارت در تعیین صلاحیت نامزدهای متخلف و مسأله دار شوراها انقلابی عمل کند

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در ارتباط با تایید صلاحیت نامزدهای شورای شهر استان گیلان بیانیه ای را به شرح ذیل منتشر کرد:

در هیچ جای دنیا، افرادی را که اصل نظام آن کشور را قبول ندارند، به مراکز تصمیم گیری راه نمی دهند و حتی در کشوری همچون امریکا که خود را نماد آزادی معرفی می کند و عده ای ساده لوح هم آن را قبول و ترویج می کنند، در دوران رقابت بلوک شرق و غرب، افراد را با اندک اتهامِ گرایش سوسیالیستی، کنار می گذاشتند. رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان
سلام علیکم
با توجه به ثبت نام خیل عظیمی از داوطلبین عضویت در شورای شهر رشت و لزوم توجه به وجود تعهد و تخصص و التزام به مبانی اصیل دینی در اعضای شوراهای شهر و روستا، نکاتی را یادآور می شویم و امیدواریم راهگشای انجام وظیفه ی انقلابی تان در راه بررسی صلاحیت آن داوطلبان باشد.
می بینیم و می بینید که انتخابات شورای شهر بسیار تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است، اما این متاثر شدن نباید مایه بی توجهی به حساسیت این انتخابات شود.
نیک مستحضرید که تخلفات گوناگون داوطلبان در زمان قانونی تبلیغات و ایضا” عدم توجه برخی از آن ها، به فرصت قانونی تبلیغات، شائبه ی عدم توجه هیئت های اجرایی در زمینه ی بررسی صلاحیت ها را به ذهن متبادر می سازد، و برخی گمانه زنی ها، از تایید افراد متخلف و گاه مسأله دار حکایت می کند!
مطالبه ی به حق همه ی دانشجویان پیرو امام و رهبری، از هیئت نظارت، ایستادگی بی کم و کاست پای ارزش های نظام و انقلاب، و توجه به مقوله ی قانون گرایی در داوطلبین می باشد، حال آن که کسانی که می بایست در جایگاه نمایندگان مردم در شوراها حضور یابند، باید در قانون گرایی در صف اول باشند، اما حرکات و مواضع نگران کننده ای در جای جای استان دیده می شود، که دلسرد کننده است!
فلذا شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان از هرگونه اقدام انقلابی هیئت نظارت بر انتخابات در راستای عمل به منویات رهبری عزیز انقلاب و آرمان های ٨٠٠٠ شهید استان گیلان، حمایت می کند.
والسلام علی من اتبع الهدی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
شورای شهر با حضور افراد سیاسی که بعضا مردم از سابقه سوء آنها آگاهند به باشگاه سیاسیون تبدیل می شود و نمی تواند وظایف خود در خصوص امور شهر را به درستی انجام دهد. شنیده می شود که برخی از افراد فعال در فتنه88 هم مورد عنایت هیئت اجرایی قرار گرفته اند و تایید شده اند.
نویدی
شهری که برای جمع کردن زباله اش هم باید سیاسی بود چه اینوری چه اونوری! نتیجه اش همینیه که چندین ساله پس از اومدن شوراهای شهر و روستا میبینیم! تخصص و پاکدستی کیلو چند؟!!
در حاشیه