شهردار رشت:

معضلات آب‌های سطحی در رشت به حداقل رسیده است

شهردار رشت با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های مناطق کم برخوردار از اهداف شهرداری است گفت: معضلات آب‌های سطحی در رشت به حداقل رسیده است.

معضلات آب‌های سطحی در رشت به حداقل رسیده است

به گزارش ۸دی، سید محمدعلی ثابت قدم شامگاه شنبه در مراسم افتتاح پروژه آب‌های سطحی محله حمیدیان در رشت، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مناطق کم برخوردار از اهداف شهرداری است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌های برخی از مناطق رشت ۳۰ سال عقب‌ماندگی دارد، افزود: عقب‌ماندگی زیرساخت‌های رشت را نمی‌توان در فرهنگ و شهری مردم رشت جای داد و باید به توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه داشت.

ثابت قدم مباحث زیبا سازی، بهبود محیط شهری و توسعه زیرساخت‌ها را در زندگی شهروندان تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: ساماندهی آب‌های سطحی مقوله‌ای مهم و حائز اهمیت در شهر باران خیز رشت محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه معضلاب آب‌های سطحی در شهر رشت به حداقل رسیده‌است، خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی آرام و محیطی سالم در رشت از اهداف شهرداری است که تلاش است به نقطه مطلوب در این حوزه دست یابیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه فضای آرام و محیط مناسب شهر موجب خدمات‌دهی مطلوب شهرداری و رضایت مردم از این نهاد می‌شود، بیان داشت: ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان و ارتقای خدمات‌رسانی از اقدامات شهرداری است.

ثابت قدم با بیان اینکه با شعار دادن نمی‌توان به عملکرد مطلوب رسید، تصریح کرد: هیچ سیستمی با شعار موفق نبوده و جامع عمل پوشاندن به شعار از اساس موفیقت است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه