نماینده مردم خلخال و کوثر در گفتگو با 8دی:

وضعیت بازار مسکن در کشور اسفبار است/ محصولات کارخانجات بدون خریدار در انبارها مانده اند

نماینده مردم خلخال و کوثر وضعیت بازار مسکن در کشور را اسفبار توصیف کرد و گفت: باید مسکنی درخور و ارزان برای مردم فراهم کرد.

وضعیت بازار مسکن در کشور اسفبار است/ محصولات کارخانجات بدون خریدار در انبارها مانده اند

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از وضعیت فعلی بازار مسکن و کالاهای واسطه ای آن انتقاد کرد و اظهار داشت: مسکن یکی از نیازهای اساسی و اولیه مردم است و دولت باید به این بخش توجه بیشتر کند.

وی با بیان اینکه ایجاد مسکن و سرپناه از نیاز های نخست یک انسان است، افزود: مردم در زمینه مسکن و سرپناه بسیار مشکل دارند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از نحوه پرداخت وام مسکن انتقاد کرد و گفت: نحوه پرداخت وام به متقاضیان مسکن و باز پرداخت وام ها بسیار اسفبار است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید از مسکن خوب و ارزان بهره مند شوند، اظهار کرد: دولت باید نحوه اقساط بندی وام های مسکن و فراهم آوری مسکن خوب و ارزان را برای اقشار جامعه فراهم کند.

خالقی با اشاره به وضعیت رکودی پیش آمده در صنایع وابسته به مسکن، متذکر شد: اکنون با توجه به رکودی که در بازار مسکن حاکم است بسیاری از کارخانجات تولید مواد اولیه در این زمینه انجام داده اند اما محصولاتشان در انبارها ذخیره می شود و مصرفی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مسکن نیازمند چاره اندیشی واقعی هستیم، مطرح کرد: به دلیل اینکه در بازار مسکن مشکلات عدیده وجود دارد نیازمند این هستیم تا چاره اندیشی خوبی در این رابطه اندیشیده شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شرط رونق در بازار مسکن را وجود همت در وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: مردم از یک طرف توانایی خرید ندارند و از طرف دیگر شرایط خاص بانکی در کشور حاکم است که همت دستگاه راه و شهر سازی را می طلبد تا در این بخش کمک های اساسی انجام دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه