راز گوشی مهران مدیری در دورهمی+ عکس

این روزها کفه سنگین ترازو در برنامه «دورهمی» مهران مدیری، بحث‌های سیاسی است که گفته می‌شود منظورش دولت روحانی است هرچند خودش این مسئله را تکذیب می‌کند.

راز گوشی مهران مدیری در دورهمی+ عکس

به گزارش ۸دی، این روزها کفه سنگین ترازو در برنامه «دورهمی» مهران مدیری، بحث‌های سیاسی است که گفته می‌شود منظورش دولت روحانی است هرچند خودش این مسئله را تکذیب می‌کند.

به گزارش جام جم، مهران مدیری در برنامه «دورهمی» ظاهرا دقایق زیادی از حفظ متن‌ها را می‌خواند بدون حتی کمی تپق زدن و فراموش کردن.خوب همه می‌دانند که سرپرست نویسندگان برنامه «دورهمی» امیر وفایی است که این چند ساله با مدیری همراه بوده است.

امیر وفایی تمام متن‌های برنامه «دورهمی» از جمله متن‌های انتقادی و سیاسی را می‌نویسد و مدیری در اصل آن متن‌ها را بازخوانی می‌کند.

مهران مدیری اما به نحوی متن‌های امیروفایی را می‌خواند که بیننده گمان می‌کند آن حرف‌ها فی‌البداهه و در آن واحد بیان می‌شود.

البته در بداهه گویی مهران مدیری شکی نیست اما این که فردی با دغدغه و فشار کاری او بنشیند و این همه متن را حفظ کند کمی عجیب به نظر می‌رسد.

راز گوشی مهران مدیری در دورهمی +عکس

نکته اما همین جاست؛ مدیری که متن‎ها را حفظ نمی‎کند پس چطور بدون حتی یک بار فراموشی همه آنها را به صورت کاملا صحیح می‌خواند؛ راز این کار اما در یک گوشی است که در گوش سمت چپ او قرار دارد.

از طریق این گوشی است که امیر وفایی متن‌هایی که باید مدیری بخواند را به صورت جمله جمله برای او می‌خواند و مجری «دورهمی» نیز با خونسردی تکرارش می‌کند؛ به همین راحتی.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه