چگونه بفهمیم تماس ها در تلگرام شنود نمی شود؟

تلگرام مدعی شده است با دیدن ایموجی های هم شکل در تلفن طرفین مکالمه از امن بودن تماس اطمینان حاصل کنید.

چگونه بفهمیم تماس ها در تلگرام شنود نمی شود؟

به گزارش ۸دی، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از یک هفته است که خبر برقراری تماس صوتی در تلگرام برای کشورهای اروپایی منتشر شد، علی رغم اینکه بیش از ۸۲ درصد کاربران این شبکه اجتماعی ایرانیان هستند، کاربران منتظر فعال شدن این قابلیت برای کشورهای آسیایی بودند.

روز گذشته امکان برقراری تماس صوتی نیز برای ایرانیان فراهم شد، و علاوه بر اخبار متعدد در خصوص فعال شدن این قابلیت بسیاری بر روی امنیت تماس ها تاکید داشتند و راهکارهایی مختلف را برای تامین امنیت و دوری از مزاحمت ها ارائه کردند.
اما ایده تلگرام برای نشان دادن امنیت در تماس ها استفاده از چهار ایموجی به عنوان کلید رمزنگاری تماس در بالای صفحه موبایل برای طرفین مکالمه است.

برای اطمینان از امن بودن تماس در تلگرام باید چهار ایموجی بالای صفحه موبایلتان با ایموجی هایی که در صفحه موبایل گیرنده تماس دیده می شود یکسان باشد، اگر ایموجی ها یک شکل باشند تماس امن خواهد و در غیر اینصورت مکالمات شما شنود می شود.

برای ایجاد این هماهنگی و اطمینان از امن بودن تماس می توانید با گیرنده تماس شکل ایموجی ها را چک کنید و یا از صفحه تماستان اسکرین شات گرفته و برای طرف مقابل ارسال کنید تا از یکسان بودن ایموجی ها مطمئن شوید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه