تحلیل زیرکانه رسایی پیرامون توافقنامه ژنو+ بشنوید

نکته اول حق غنی سازی است که باید برای ما محفوظ باشد در اینباره سوالی مطرح میشود این است که چرا باید همه چیز را پیوند بزنیم به غنی سازی اورانیوم؟ مگر همه انقلاب ،غنی سازی اورانیوم بوده است؟ نکته دوم آنکه تحریم ظالمانه است و باید برداشته شود. سوال این است آیا ما در توافقنامه ژنو به این دو مهم دست پیداکردیم؟

تحلیل زیرکانه رسایی پیرامون توافقنامه ژنو+ بشنوید

به گزارش سرویس چندرسانه ای ۸دی نیوز، در توافقنامه ژنو درگیری سر چه چیزی بود؟ از نظر آقایان توافق نامه ی ژنو مانند هلوکاست است که کسی نباید درباره ی آن تحقیق کند!  قضیه ی نامه ی هوشمندانه ی رهبری. تحریم ها چه شد؟! چه دادیم و چه گرفتیم؟ چرا می گوییم توافقنامه ی ژنو جام زهر است؟! چرا روی غنی سازی تا این حد اصرار می ورزیم؟ آیا واقعا می ارزد؟

نکته اول حق غنی سازی است که باید برای ما محفوظ باشد در اینباره سوالی مطرح میشود این است که چرا باید همه چیز را پیوند بزنیم به غنی سازی اورانیوم؟ مگر همه انقلاب ،غنی سازی اورانیوم بوده است؟ نکته دوم آنکه تحریم ظالمانه است و باید برداشته شود. سوال این است آیا ما در توافقنامه ژنو به این دو مهم دست پیداکردیم؟جواب یک کلمه هم نیست ،خیر چرا ؟ در هیچ کجای توافقنامه واژه غنی سازی نیامده برنامه هستی ای آمده است…

ادامه این سخنان حجت الاسلام حمید رسایی را در صوت زیر بشنوید.

 

daryaft

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه