عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان در گفتگو با 8دی:

انحرافات اقتصادی و اجتماعی مردم را از انقلاب دور کرده است

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان گفت: جبهه مردمی توانسته با روحیه انقلابی اعتماد اقشار مختلف جامعه را به خود جلب کند.

انحرافات اقتصادی و اجتماعی مردم را از انقلاب دور کرده است

محمد دوستار در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه ایجاد تشکل جبهه مردمی نیروهای انقلاب را باید به فال نیک گرفت اظهار داشت: یک حرکتی در کشور ما آغاز شده که باید آن را به فال نیک گرفت چون در کشور شاهد یک سری انحرافاتی هستیم.

وی با بیان اینکه برخی از انحرافات جامعه را از راهبردهای انقلاب اسلامی دور می کرد، افزود: در کشور جریاناتی از انحراف در حال شکل گیری بود که رفته رفته به مبانی انقلاب اسلامی خدشه و از اهداف عالیه انقلاب فاصله ایجاد می کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان گفت: انحرافات ذکر شده در عدالت، تدین و انقلابی گری مشهود بوده است که آرام آرام در حال فراموشی بود و مفاهیم دیگری جایگذین ارزشهای انقلاب می شد.

رئیس اسبق دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه بیان برخی از جملات از روی دلسوزانه و خیرخواهانه هم باشد اشتباه است، اظهار کرد: اگر گفته می شود که ما توانمند نیستیم و توانایی برای تولید نداریم و فقط می توانیم ظرف آبگوشت درست کنیم و یا اینکه ما مدیران توانمندی نداریم و باید از خارج از کشور نیروی فعال وارد کشور کنیم این تصوری کاملا اشتباه است.

دوستار با اعلام اینکه بیان چنین مواضع ای نتایج خوشایندی برای کشور ندارد، متذکر شد: باید رویکرد کشور بر اساس مبانی اعتقادی و انقلابی گری شکل بگیرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان به اختلاس های ایجاد شده در دولت کنونی اشاره کرد و گفت: هر ماه و هر فصلی گزارشاتی از مفاسد در عرصه های مختلف همچون اقتصادی، بانکی و گمرکی و غیره می شنویم.

رئیس اسبق دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه شنیدن اخبار چنینی مردم را مایوس و نا امید می کند، اضافه کرد: چگونه ممکن است عملیاتی در یک نهاد و سازمانی به صورت فساد در بیاید با اینکه زیر نظر مدیران ارشد آن سازمان نظارت و بازرسی می شود.

دوستار اوج مفاسد اقتصادی را به حقوق های نجومی معطوف کرد و گفت: ادعا می کنند که حقوق های نجومی پایه های حقوقی دارد؛ اگر چنین چیزی هم باشد باید بررسی کرد که یک مدیر در جامعه اسلامی چگونه حقوقی متعارف تا سقف ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون تومان دریافت می کند.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مورد حمایت قشر وسیعی از جامعه قرار گرفته اند، بیان داشت: عده ای از نیروهای فارق از اینکه چه گرایش سیاسی داشته باشند با روحیه خدمت به مستضعفین، انقلابی و استقلال خواهی برای مملکت دور هم جمع شده اند که اکنون مورد حمایت بسیاری قرار گرفته اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان ضمن تاکید به این نکته که جبهه مردمی یقینا در آینده دستاوردهای ارزشمند برای جامعه خواهد داشت، یادآور شد: اکنون نیروهای وفادار به نظام و ارزشی تشکل های خود را روز به روز در حال توسعه و گسترش دادن هستند و اگر بر همین روالی که در پیش گرفته اند جلو بروند و روحیه انقلابی گری و احیای این مهم را سرلوحه اقدامات خود کنند قطعا در آینده مورد استقبال همگان قرار خواهند گرفت و یقینا دستاوردی را برای ملت شریف ایران خواهند داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه