پس از فشار دولت و لغو شدن رونمایی مستند در دانشگاه شریف؛

رونمایی از مستند جنجالی “فروشنده” با سخنرانی حسن عباسی + تیزر

ماجرایی ناگفته از پشت پرده مناظرات انتخاباتی ۹۲، اسناد جدید از برجام و نقش اشخاصی که تاکنون اسمی از آنها برده نشده است.

رونمایی از مستند جنجالی “فروشنده” با سخنرانی حسن عباسی + تیزر

 

به گزارش ۸دی، به نقل از رجا، پس از آنکه رونمایی مستند فروشنده در دانشگاه صنعتی شریف که قرار بود هفته گذشته ۲۰ فروردین انجام شود، با فشارهای وارده از سوی برخی نهادهای دولت و برغم مجوز صادره از سوی معاونت فرهنگی این دانشگاه در روز مراسم لغو شد و هیات نظارت این دانشگاه پخش این مستند را منوط به درخواست مجدد تشکل مربوطه و بررسی مجدد شرایط نمود، حالا قرار است این رونمایی برای عموم مردم و در تالار اندیشه حوزه هنری (تقاطع خیابان حافظ و سمیه) در روز یکشنبه ۲۷ فروردین ساعت ۱۷ صورت پذیرد.

گفته می شود تا کنون حدود ۱۰۰ دانشگاه و مجموعه فرهنگی در تهران و شهرستانها برای اکران این مستند که کاری از “گروه مستندسازی فانوس فردا” است، ثبت نام کرده اند و شروع اکران آنها نیز در انتظار مراسم رونمایی در تهران بوده است.
مراسم رونمایی از این مستند ۱۰۰ دقیقه ای، روز یکشنبه ۲۷ فروردین راس ساعت ۱۷ در سالن اندیشه حوزه هنری با سخنرانی استاد حسن عباسی آغاز می شود و پس از پخش مستند بلند فروشنده، جلسه پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان این مستند و اساتید گرانقدری همچون بیژن پیروز، ناصر نوبری، شهریار زرشناس، حسین روزبه و سید مصطفی خوش چشم برگزرا خواهد شد.
گفتنی است ماجرایی ناگفته از پشت پرده مناظرات انتخاباتی ۹۲ و تحولات چهارساله پس از آن، اسناد جدید از شکل گیری برجام و نقش افراد و اشخاصی که تا به حال اسمی از آنها برده نشده در به ثمر رسیدن این توافق، پشت پرده ای از سایه شوم جنگ و…  از جمله موضوعات پرداخته شده در این مستند است، همچنین آخرین آرایش انتخاباتی دولت در آستانه مناظره‌های ۹۶ نیز بخش دیگری از این مستند خواهد بود.
حضور در رونمایی این مستند رایگان خواهد بود اما با توجه به اینکه این مستند به صورت مستقل و بدون کمک هیچ نهاد و مجموعه ای در گروه مستندسازی فانوس فردا تولید شده است، سایر اکران های این مستند با هزینه های جزیی و فروش بلیط همراه خواهد بود.
تشکل‌های دانشجویی و گروه‌های مردمی در سراسر کشور برای اکران این مستند می‌توانند با شماره با ادمین کانال مستند فروشنده (فانوس فردا) @fanoosefarda در ارتباط باشند.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خواننده هم مگه دارید شما؟!!!!!
در حاشیه