اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد

فرماندار شهرستان رشت گفت: اردوهای راهیان نور می‌تواند با خنثی سازی توطئه‌ های نرم دشمنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی ایفا کند.

اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد

به گزارش ۸دی نیوز، سید ولی‌الله عظمتی در نشست راهیان نور شهرستان رشت با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر افزود:  دهه فجر دهه نور و هدایت است و انقلاب اسلامی در سایه آن پله‌ های پیشرفت را طی می ‌کند.

وی با بیان اینکه همه فعالیت ‌های پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار علیه ‌السلام رنگ و بویی سیاسی دارد، اظهار داشت: حاکمیت دین در جامعه و آشنایی انسان ‌ها با آموزه‌ های دینی، کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار خواهد داد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در عرصه ‌های مختلف پیشرفت‌ های چشمگیری به دست آورده است، ادامه داد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید در مسیر حق گام برداشت و از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهره برد تا این نظام به دست صاحب اصلی خود یعنی صاحب ‌الزمان (عج)  برسد.

وی با بیان اینکه راهیان نور در سراسر کشور پرتو افکنده است، گفت: مناطق عملیاتی در جنگ تحمیلی با شهادت، و ایثار و رشادت‌ های رزمندگان اسلام نور باران شده است.

عظمتی افزود: با آغاز اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی مانند شلمچه در سال ۷۸ هم اکنون همه مردم به ویژه جوانان به صورت خودجوش در این مناطق حضور می ‌یابند تا به نورانیت و معنویت دست یابند.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور هر سال باید پرشورتر و پررنگتر انجام شود، اظهار داشت: از جمله عواملی که در امنیت ملی تأثیرگذار بوده اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه سیاست ‌گذاری‌های مسئولان باید بر مبنای حضور پرشورتر جوانان در مناطق عملیاتی صورت گیرد، ادامه داد: بر این اساس می‌ توان انتظار داشت که امنیت پایدار هر چه سریعتر محقق شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان نور گامی بزرگ در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: توجه به این مسئله باید به عنوان یکی از اولویت ‌های مهم مسئولان مبدل شود.

عظمتی افزود: دستگاه‌ های مختلف شهرستان در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با وجود اعتبار کم خود نسبت به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور باید حمایت‌های لازم را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشت اعمال کنند.

وی در ادامه یادآورشد: توسعه‌ کشور در گروی گسترش امنیت در جامعه بوده و برگزاری اردوهای راهیان نور تضمین ‌کننده این امنیت است.

فرماندار رشت اذعان داشت:  اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس کشور هر سال باید پرشورتر و پررنگتر انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
واویشکا
ما نفهمیدیم جریان چیه که هر دولتی میره و هر دولتی میاد باز هم ایشون فرماندار باقی میمونن!!!!!!!!!!!!!!!!!
در حاشیه