نمایش و نقد فیلم تنهای تنهای تنها با حضور کارگردان فیلم در رشت برگزار می شود

تنها تنهای تنها ، داستان پسربچه‌ای است که راهی سازمان ملل می‌شود تا پیام صلح ایرانیان را به رئیس‌جمهورهای جهان برساند و همچنین از حقوق کشورمان دفاع کند.

نمایش و نقد فیلم تنهای تنهای تنها با حضور کارگردان فیلم در رشت برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز فیلم سینمایی تنهای تنهای تنها به کارگردانی احسان عبدی پور در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) به نمایش در می آید و سپس با حضور کارگردان فیلم نقد و بررسی می شود.

12

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان رئیس ارشاد رشت با اعلام این خبر گفت : در آینده نزدیک شاهد فصل جدیدی در اجرای برنامه های سینمایی اداره ارشاد رشت خواهیم بود که اکران و نقد فیلم های مطرح سینمایی از آن دست خواهد بود . در همین رابطه فیلم سینمایی تنهای تنهای تنها که از فیلم های مطرح جشنواره سی و یکم فجر و همچنین جشنواره فیلمهای کودک و نوجوان اخیر بود به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه در سانس های صبح و عصر در سالن شهید ابراهیم انصاری ( وارش ) مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت به نمایش در خواهد آمد و پس از آخرین اکران ، با حضور کارگردان فیلم نقد و بررسی خواهد شد.

رضا ثقتی گفت : تنها تنهای تنها ، داستان پسربچه‌ای است که راهی سازمان ملل می‌شود تا پیام صلح ایرانیان را به رئیس‌جمهورهای جهان برساند و همچنین از حقوق کشورمان دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه این فیلم به زعم رسانه ها مناقشه‌ برانگیزترین موضوع مرتبط با کشورمان را با نگاهی کاملا انسانی روایت می‌کند گفت : فیلم نشان می دهد که دوستی و عشق، مرز و جغرافیا نمی‌شناسد و ربطی به اینجایی یا آنجایی بودن ندارد.

این مسوول در ادامه افزود : «احسان عبدی پور» کارشناس سینما و فیلمساز جوان بوشهری است که ساخت فیلم‌هایی چون “توماج” و “یک بعد از ظهر تابستان” را در کارنامه دارد. وی پیشتر نیز با فیلم‌هایی چون “افسانه ۹۸” و “همسنگار” در جشنواره فجر شرکت و موفقیت‌هایی کسب کرده بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت افزود : “تنهای تنهای تنها” نخستین اثر بلند عبدی پور است که به سفارش صدا و سیمای مرکز بوشهر ساخته شده و نام آن نخست “رنجرو” بود که کارگردان آن را تغییر داد.

فیلم سینمایی تنهای تنهای تنها چهارشنبه ۹ بهمن صبح و عصر در سالن شهید ابراهیم انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برای علاقمندان به نمایش درخواهد آمد و سپس با حضور کارگردان نقد و بررسی خواهد شد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه