سازمان آتش نشانی رشت از تجهیزات لازم برخوردار نیست

رضا رسولی بر لزوم شهرداری رشت به تشکیل کمیسیون ماشیآلات تاکید کرد و گفت: این کمیسیون متشکل از مدیران ذیفع از ماشین آلات در ارائه خدمات شهری به شهروندان تشکیل شود.

سازمان آتش نشانی رشت از تجهیزات لازم برخوردار نیست

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، رضا رسولی  در جلسه شورای شهر رشت   با اشاره به حادثه آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه تولیدی پوشاک در خیابان جمهوری تهران، و با تاکید بر اینکه حادثه هیچگاه خبر نمی کند اظهار کرد: سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی رشت  در صورت بروز حادثه در بافت های سنتی از تجهیزات لازم برای ارائه خدمات به موقع برخوردار نیست.

وی مرگ دلخراش دو زن کارگر در این حادثه را زنگ خطری برای مدیران شهری عنوان کرد و گفت :ضعف نبود نردبان مناسب با ارتفاع بلند در سازمان آتش‌نشانی رشت  باید در اسرع وقت  رفع شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با اشاره به ماشین الات مستهلک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: کوچه ها و خیابانهای زولبیایی شهر رشت و بافت سنی آن و عدم پیش بینی خطوط ویژه در سیستم ترافیکی شهر از مسائلی است که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

رسولی با اشاره به فرسودگی سیستم ناوگان اتوبوسرانی اظهار کرد: با توجه به تحریمها ما اجازه از رده خارج کردن اتوبوسهای فرسوده و مستهلک را نداریم بنابراین : باید این ناوگان را بازسازی، ترمیم و نواقص را برطرف سازیم.

rasuli

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با اشاره  به استهلاک ناوگان تاکسی رانی ، نیاز به ارتقا این ناوگان را مورد تاکید قرارداد.

رسولی با اشاره به تنگناهای اقتصادی که کشور با آن روبرو است اظهار کرد: تنگناهای اقتصادی رافع و کاهنده مسئولیتهای ما نیست و ما نباید مسئولیتهای خود را به این دلیل به تعویق بیندازیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت  با اشاره  به نوآوری و خلاقیت مدبیران موفق در شرایط بحران خاطرنشان کرد: تنها  اشاره به مشکلات لازم و لی کافی نیست و باید برای رفع آنها چاره اندیشی کرد.

وی بر لزوم شهرداری رشت به تشکیل کمیسیون ماشیآلات تاکید کرد و گفت: این کمیسیون متشکل از مدیران ذیفع از ماشین آلات در ارائه خدمات شهری به شهروندان تشکیل شود.

رسولی ضمن ارائه طرح پیشنهادی خود به صورت مکتوب به اعضای شورای شهر رشت بیان کرد: در این کمیسیون تعیین ساز و کار لازم برای ارتقا خدمات، نظارت بر عملکرد ماشین‌آلات، تعیین فوریت‌ها و اولویت‌های خرید، ارائه راهکارها برای استفاده از ظرفیت بالقوه منطقه آزاد انزلی در سیستم حمل ونقل شهر رشت و … مد نظر قرار می گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه