پخش سریال گذر از مه به نویسندگی هنرمند گیلانی از شبکه یک سیما + تصاویر

سریال گذر از مه به نویسندگی فرهاد پورسعیدی هنرمند اهل آستانه‌اشرفیه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

پخش سریال گذر از مه به نویسندگی هنرمند گیلانی از شبکه یک سیما + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ سریال گذر از مه به نویسندگی فرهاد پورسعیدی هنرمند اهل آستانه‌اشرفیه، کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه‌کنندگی احمد زالی و با حضور بازیگران گیلانی از ١٩ فروردین در پنج قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، ساعت ١۵: ٢٢ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: اسفندیار، نوجوان روستایی است که رؤیای به دست آوردن شهرت و ثروت از راه فوتبالیست شدن را در سر دارد. او در این راه تلاش فراوانی می‌کند تا بدین‌وسیله به مادرش که سال‌هاست به‌تنهایی بار زندگی را بر دوش می‌کشد، کمک کند و…

آزیتا حاجیان، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مجید پتکی، محمد نوری و میلاد حسین پور از بازیگران اصلی قصه گذر از مه هستند.

سایرعوامل این مجموعه عبارتند از: مدیرتصویر برداری جلال زارع، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز سیامک مردانه، صدابردار بابک نیازی، صداگذار بهروز معاونیان، تدوین جعفر میراشرفی، طراح گریم محسن دارسنج، صداگذار بهروز معاونیان، آهنگساز سید عماد توحیدی، طراح صحنه و لباس محسن غلامی، مدیرتولید بهمن صادق حسنی، جانشین تولید ایلیا مهرعلیزاده، مدیرتدارکات محمد جعفری، عکاس امیر اصغرزاده و امین حق شناس.

علیرضا افتخاری خواننده تیتراژ این سریال است که قطعه دل دیوونه را با شعری از عبدالجبار کاکایی خوانده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه