مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان:

ورزشکار گیلانی در بین ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان قرار گرفت

یک ورزشکار گیلانی در بین ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان قرار گرفت.

ورزشکار گیلانی در بین ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان قرار گرفت

به گزارش ۸دی، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز پنجشنبه گفت: احمد اسماعیل پور فوتسالیست شایسته گیلانی در لیست ۱۰ نفره بهترین‌ بازیکنان فوتسال جهان قرار گرفت.

سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار گیلانی که عضو تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان است در این فصل به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت و در مسابقات فوتسال جام‌جهانی نیز خوش درخشید.

وی اظهار کرد: درخشش اسماعیل پور در مسابقات جام جهانی ، مسؤولان را وادار کرد تا وی را سومین بازیکن برتر این مسابقات اعلام کنند و هم اینک نیز ، نام این بازیکن گیلانی در بین ۱۰ بازیکن برتر جهان قرار گرفته است و یکی از نامزدهای دریافت بهترین‌ بازیکن جهان است.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: البته این بازیکن کار دشواری در رقابت با نمایندگان برزیل، اسپانیا، آرژانتین، پرتغال و روسیه دارد اما قرار گرفتن نامش در بین این ۱۰ گزینه نیز خود یک موفقیت بزرگ برای فوتبال ایران ، گیلان و خود وی محسوب می‌شود.

علیپور ادامه داد: همچنین احمد اسماعیل‌پور بازیکن گیلانی تیم فوتسال گیتی‌پسند، یکی از ارکان مهم قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه