فرار از قانون در ساخت و سازهای شهر بیداد می کند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با بیان اینکه فرار از قانون در ساخت و سازهای شهر بیداد می کند اظهار کرد: ساخت و ساز ها در رشت تنها برای اشخاص سود دارد و منافع شهر در آن لحاظ نشده است.

فرار از قانون در ساخت و سازهای شهر بیداد می کند
به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، فرهاد شوقی در بیست و نهمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به جلسه ای که مقام معظم رهبری با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری تهران داشتند اظهار کرد: این منویات نقشه راهی برای مدیریت شهری در تمام استانهای کشور است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره  به  بکارگیری راهکارهای عملی ،بر تقویت روحیه جهادی تاکید کرد و گفت: اشرافیت به کار و توجه به همه ی جنبه های یک مسئله باید مدنظر اعضای شورا باشد.
وی با اشاره به اینکه در بودجه جدید برای کمیسیون ماده ۱۰۰، ۵۱ میلیاردتومان درآمد دیده شده است افزود: این میزان ۲۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
شوقی با تاکید بر اینکه این امر نشان می دهد که اجازه تخلف ساختمانی در سال آینده داده می شود گفت:شهر رشت در حال نابودی است
وی روند ساخت و ساز در رشت را بی ضابطه  عنوان کرد و افزود: در کمیسیون ماده ۱۰۰ از هر صد پرونده ،۹۵ درصد تخلف ساز است
شوقی با بیان اینکه ضوابط ما در امر ساخت و ساز اشکال دارد خاطرنشان کرد: یکسری ضوابط به سود ساختمان ساز به شهرداری ابلاغ شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با بیان اینکه فرار از قانون در ساخت و سازهای شهر بیداد می کند اظهار کرد: ساخت و ساز ها در رشت تنها برای اشخاص  سود دارد و منافع شهر در آن لحاظ نشده است.
وی با انتقاد از عدم رعایت نکات فنی در ساخت و سازهای حاشیه شهر رشت خاطرنشان کرد:متاسفانه ساخت و سازها در حاشیه شهر یک شبه اتفاق می افتد
وی به ساخت و سازهای بی ضابطه و بدون رعایت نکات فنی در زیر برق فشار قوی و حاشیه رودخانه‌ها اشاره کردو  با تاکید بر اینکه اینگونه ساخت و سازها در درجه اول ضربه به مردم منطقه می زند بیان کرد: سلخت و سازها در حاشیه شهر برای ساکنین مناطق خطر آفرین است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه