عضو شورای شهر خبر داد:

تبلیغ برای یک نامزد انتخابات شورا با پول شهرداری رشت

در تقویم های رومیزی چاپ شده توسط شهرداری رشت صفحه ای به یکی از نامزدهای شورای اسلامی شهر رشت اختصاص یافته است.

تبلیغ برای یک نامزد انتخابات شورا با پول شهرداری رشت

به گزارش ۸دی، محمود باقری خطیبانی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت ضمن نامه ای خطاب به استاندار گیلان و نهادهای نظارتی دیگر، با اعلام این خبر نوشت:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر نجفی استاندار محترم گیلان

جناب آقای دکتر دلخوض ریابت محترم هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان

رییس کل محترم دادگستری استان گیلان

مدیرکل محترم اطلاعات استان گیلان

ریاست محترم بازرسی استان گیلان

فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان

فرماندهی محترم ناجای استان گیلان

با سلام و احترام

با عرض تبریک میلاد امیر مومنان علی علیه السلام ، بدین وسیله به استحضار می رساند:

۱- پیرو مکاتبات قبلی مبنی بر فعالیت انتخاباتی شهردار رشت تحت نام حادث (حامیان دکتر ثابت قدم) و سوء استفاده از امکانات و موقعیت شهرداری، بنابر آن چه که در پایگاه خبری جارستان، منتشر شد، در تقویم های رومیزی چاپ شده توسط شهرداری رشت صفحه ای به خانم هلن حقدوست از نامزدهای شورای اسلامی شهر رشت اختصاص یافته و چنین وانمود شده است که این تقویم از سوی ایشان به شهروندان تقدیم شده است. با عنایت به این  که شهردار رشت وفق مادتین ۶۳ و ۶۶ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مرتکب تخلف محرز  استفاده از امکانات شهرداری به نفع یکی از نامزدها گردیده است، خواهشمند است دستور فرمایید این تخلف رسیدگی و نتیجه به اطلاع افکار عمومی برسد.

۲- برابر آن چه که ما در شورای شهر اطلاع داریم قرار بود هیاتی متشکل از استاندار، شهردار و رییس گردشگری یکی از استان های گرجستان برای امضای تفاهم نامه خواهر خانوادگی روز سه شنبه به رشت سفر نمایند اما وزارت محترم امور خارجه به علت عدم رعایت مقررات میزبانی دیپلماتیک این سفر را لغو نموده است. لغو این سفر از سوی وزارت خارجه از منظر دپیلماتیک برای استان گیلان و به ویژه برای استانداری گیلان، بازتاب مثبتی ندارد. اینک این ابهام وجود دارد این سفر چرا در لحظات آخر لغو گردیده است؟ آیا استانداری با سفر این هیئت مخالف بوده است؟ و اگر چنین است چرا مراتب به شهرداری اعلام نشده است؟ آیا شهردار رشت در خصوص سفر این هیئت با استانداری هماهنگی داشته است؟ استدعا دارد با عنایت به مسئولیت های قانونی حضرت عالی در این خصوص، شفاف سازی صورت پذیرد.

 

محمود باقری خطیبانی

عضو شورای اسلامی کلان شهر رشت

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه