معاون فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گیلان:

همایش «رأی اولی ها» با دستورالعمل استانداری گیلان در سراسر شهرستان های استان در حال برگزاری است

معاون فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گیلان گفت: همایش «رأی اولی ها» با دستورالعمل استانداری در شهرستان ها در حال برگزاری است.

همایش «رأی اولی ها» با دستورالعمل استانداری گیلان در سراسر شهرستان های استان در حال برگزاری است

به گزارش ۸دی، جمیل عباسی غریب معاون فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گیلان در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در خصوص برگزاری همایش رأی اولی ها در گیلان، اظهار کرد: همایش رأی اولی ها با دستورالعملی که از سوی استانداری توسط محمد احمدی پور ارسال شد در شهرستان های گیلان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این همایش از یک سو برای تشویق و توجیه اولیاء دانش آموزان برای حضور هر چه باشکوه تر در انتخابات در جلسات انجمن اولیاء و مربیان و از سوی دیگر برای دانش آموزان «رأی اولی» برگزار می شود.

معاون فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گیلان درباره جزئیات این همایش سراسری، گفت: همایش «رأی اولی ها» در هرشهرستان معمولا با سخنرانی شخص اول آموزش پرورش هر استان برای دانش آموزان پیش دانشگاهی برگزار می شود.

عباسی غریب ادامه داد: این همایش تاکنون در ۷ تا ۸ شهرستان استان گیلان از جمله لنگرود، انزلی، رضوانشهر و… برگزار شده است که در  شهرستان املش معاون سیاسی فرماندار آن شهرستان به سخنرانی پرداخت.

وی افزود: سعی می کنیم تا شروع تبلیغات ریاست جمهوری این جلسات تمام شود.

معاون فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری همایش «رأی اولی ها» در شهرستان رشت، گفت: این همایش در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین در سالن شهید مهنا ناحیه ۱رشت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اکثر دانش آموزان در هفده سالگی از مدرسه فارغ التحصیل می شوند و امسال شامل رأی اولی نمی شوند، بیان کرد:  مجموع دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی که متولد نیمه دوم سال بوده و وارد سن ۱۸سال شده اند حدود ۲هزارنفر هستند که می توانند در انتخابات شرکت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
من
واقعا مسخره است استانداری چه کار مسخره ای انجام میدهد
ناشناس
اگر هدف ترغیب رای اولی ها به شرکت در انتخابات بود می توانست اقدام مفیدی باشد اما با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و دیگر مسئولان و نیز تشریح عملکرد دولت یازدهم در حال تبلیغ به نفع آقای روحانی هستند و در این راه از وقت و امکانات دولتی استفاده می کنند!
در حاشیه