هیچ‌کس حتی نزدیکان خانواده و فرزندان من از رأی بنده اطلاع ندارند

انتساب نقل‌ و قول‌های دروغ انتخاباتی به رهبر انقلاب / نگذارید تاریخ دوباره تکرار شود!

یکی از اهداف ضدانقلاب برای دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایجاد دوقطبی «نامزد حکومتی، نامزد اپوزیسیون» است.

انتساب نقل‌ و قول‌های دروغ انتخاباتی به رهبر انقلاب / نگذارید تاریخ دوباره تکرار شود!

به گزارش ۸دی، به نقل از فردا؛ استراتژی ضدانقلاب برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده ایران هر روز آشکارتر از قبل می‌شود؛ از تشویق به مشارکت مردمی و به صحنه آوردن آرای خاکستری تا ایجاد دوقطبی‌های کاذب و شائبه‌دار.

یکی از اهداف ضدانقلاب برای دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایجاد دوقطبی «نامزد حکومتی، نامزد اپوزیسیون» است که یکی را نامزد مورد حمایت نظام و دیگری را در نقطه مخالف وی معرفی و تبلیغ می‌کنند اما جای تأسف دارد که چرا برخی از داخلی‌ها نیز با مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای غیرواقعی خود در پیاده کردن نقشه ضدانقلاب در ایجاد این دوقطبی حساسیت‌برانگیز مؤثر هستند؟!
در انتخابات ریاست‌جمهوری در دوم خرداد سال ۷۶ نیز ضدانقلاب تلاش زیادی کرد با ایجاد دوقطبی بین نامزدهای شاخص آن دوره و انتساب یکی از کاندیدا به نامزد مورد نظر رهبر معظم انقلاب به دنبال نتیجه دلخواه خود در انتخابات باشد؛ در آن دوره نیز اظهارات برخی از داخلی‌ها خواسته یا ناخواسته بر آتش آن دوقطبی وحساسیت‌ها دمیده شد و اختلافات زیادی را در آستانه انتخابات به وجود آورد.
اخیراً نیز یکی از نمایندگان مجلس در اظهارنظری غیرمسئولانه و شائبه‌برانگیز مدعی شده است که یکی از کاندیدها قصد حضور در انتخابات را نداشته و خود ایشان بنا داشته است اطلاعیه بدهد که من نمی‌آیم اما به دلیل انتصاب اخیر ایشان توسط رهبر معظم انقلاب، وی از مرجع صدور حکم درخواست کرده که اجازه دهد اعلام رسمی کند که نمی‌آید ولی این اجازه به ایشان داده نشده است!
اگرچه این نماینده مجلس اظهارات خود را اصلاح کرده و گفته هرگونه برداشتی را مبنی بر اینکه حضور این نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ بنا بر فرمایش، توصیه یا اذن مقام معظم رهبری بوده را قویا تکذیب کرده و آن را خلاف واقع دانسته است اما همین مصاحبه‌های ابهام‌آفرین و دوپهلو کافی است که ضدانقلاب خارج‌نشین از آن جهت اهداف سیاسی خود بهره‌برداری مطلوب نماید؛ نگاهی به سایت‌ها، روزنامه‌ها و رسانه‌های تصویری ضدانقلاب خارج‌نشین بعد از این مصاحبه خود گویای همه چیز است.
در تکذیب اظهارات این گونه افراد همین بس که بارها رهبر انقلاب و دفتر معظم‌له درخصوص نقل قول‌ها-از جمله نقل‌قول‌های انتخاباتی- که از ایشان منتشر می‌شود تذکرات و نکات متعدد، شفاف و غیرقابل تفسیر را مطرح کرده‌اند:
۱) من آنچه که در سخنرانی‌ها بیان می‌کنم، لبّ نظراتم است. / نظرات من، نظراتی شفّاف و روشن است که در خطبه نماز جمعه و در سخنرانی با گروه‌های مختلف، شما اینها را می‌شنوید.
۲) مبادا کسی تصور کند که رهبری یک نظری دارد که برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمی مطرح می‌شود، در خفا به بعضی از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل می‌کند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزی نیست. / هیچ نظری درباره مسائل جاری کشور وجود ندارد که من آن را «درِگوشی» به کسی بگویم.
۳) این تصور صحیحی نیست که مواضع آحاد مردم، از جمله دانشجویان که جزو قشرهای پیشرو هستند، باید الگوگرفته و برگردان نظرات رهبری باشد. / نباید این‌گونه تصور شود که همه باید منتظر بمانند تا رهبری، ابتدا موضع خود را درباره‌ی یک شخص و یا یک سیاست اتخاذ کند و بقیه بر همان اساس موضع‌گیری کنند.
۴) تنها مرجع موثق انتشار اخبار رهبر انقلاب اسلامی روابط عمومی دفتر ایشان است.
۵) درباره کاندیداتوری افراد مختلف نه می‌گویم بیایید، نه می‌گویم نیایید و تکلیفی نمی‌کنم.
۶) هیچ‌کس حتی نزدیکان -خانواده و فرزندان من- از رأی بنده اطلاع ندارند.
براساس تذکرات و مواضع صریح رهبر معظم انقلاب درخصوص نقل‌وقول‌های منتسب به ایشان و چگونگی دستیابی به نظرات متقن و قابل اعتماد ایشان و با توجه به تجربه نحوه تبلیغات و نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۷۶، همگان باید ضمن تبعیت از فرمایشات رهبری و عدم انتساب نقل‌قول‌های دورغ انتخاباتی به ایشان درخصوص کاندیداهای خاص، نگذارند تاریخ دوباره تکرار شود!
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه