به زودی اسناد منتشر نشده فتنه ۸۸ منتشر میشود/حمله امریکا به ایران یعنی نابودی اسرائیل

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت:امیدواریم موقعیتی فراهم شود تا به زودی اسنادی که تاکنون در خصوص فتنه ۸۸ منتشر نکردیم را انتشار دهیم.

به زودی اسناد منتشر نشده فتنه ۸۸ منتشر میشود/حمله امریکا به ایران یعنی نابودی اسرائیل

به گزارش ۸دی نیوز و به نقل از بلاغ ،حجت الاسلام تقوی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با گرامیداشت حماسه ۶ بهمن مردم آمل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نظامی قدرتمند و تاثیر گذار در منطقه است، گفت: در منطقه مشکلاتی وجود دارد که مطمئنا بدون حضور ما حل نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه دنیا اگر با ایران کنار نیاید ضرر می کند، افزود: سوریه خط مقدم ماست و اگر از آن حمایت می کنیم چون این مساله ای بسیار مهم برای ما در منطقه است.
تقوی با اشاره به اینکه همه دنیا بسیج شدند تا آرامش را از این منطقه را بگیرند تصریح کرد: از همه جا دلار می فرستند تاشکم زن حامله را پاره کنند، سر سوری ها را ببرند و یک سری کودک و نوجوان را به بریدن سر هموطنش تشویق کنند، همه برای این کار بسیج شدند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه و در خصوص مذاکرات ایران و غرب با بیان اینکه ما به مذاکره با آمریکایی ها آنقدر که آنها به آن نیاز دارند نیاز نداریم، گفت: باید شجاعانه و با عزت و نه از موضع ذلت در مذاکره ها واردشویم و این موضع قهرمانانه را از برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبری داریم.
وی ادامه داد: به خون همین شهدای ۶ بهمن آمل سوگند  آمریکا که هر روز تهدید می کند گزینه نظامی روی میز است اگر می توانست، حتی یک لحظه هم امان نمی داد و حمله می کرد ولی از تبعاتش می ترسد.
این مقام مسئول با خطاب قرار دادن آمریکایی ها تصریح کرد: البته شما موشک و تسلیحات دیگر برای حمله به ایران دارید  ولی می دانید که اگر به ما حمله کنید دیگر تنگه هرمزی نیست که از آن نفت و چیزهای دیگر را ببرید و دیگر اسرائیلی هم وجود نخواهد داشت چون ما از تهران حیفا را نابود می کنیم.
تقوی با بیان اینکه امیدواریم موقعیتی فراهم شود تا به زودی اسنادی که تاکنون در خصوص فتنه ۸۸ منتشر نکردیم را انتشار دهیم، افزود: شمایی که ملت ما را در فتنه ۸۸ آزمایش کردید ما را تهدید به حمله نکنید، شما نمیتوانید چرا که این ملت همانی است که سالها قبل در آمل پشت شما را به خاک نشاند، پس روی این ملت اینگونه حساب باز نکنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه