عضو شورای شهر رشت:

شبیخون فرهنگی در شهرهای ما بی داد می کند / مدیون شهدای مدافع حرم هستیم+ تصاویر

عضو شورای شهر رشت گفت: شبیخون فرهنگی در شهرها بی داد می کند و ما باید با ارتقای دانش در این زمینه به فرزندان خود کمک کنیم.

شبیخون فرهنگی در شهرهای ما بی داد می کند / مدیون شهدای مدافع حرم هستیم+ تصاویر

به گزارش ۸دی، نادر حسینی مدیر انجمن قرآن اداره ارشاد اسلامی گیلان در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) در موسسه قرآنی میعاد نور ضمن تبریک ایام  میلاد امام علی (ع) و روز پدر، این موسسه‌ی قرآنی را مکانی برای  خدمت به شهروندان دانست و اظهار داشت: این کانون و مکان هایی این چنینی می تواند راهی بریا رشد و تعالی فرزندان ما باشد.

این کارشناس فرهنگی  ضمن برشماری عوامل تربیتی موثر فرزند پروری تصریح کرد: سه عامل مهم در رشد و بالندگی کودک  تاثیر دارد که نخستین آن  بحث تربیت و آموزش است، البته ما در  هر سنی به آموزش نیازمندیم.

حسینی دومین عامل را  فضا و محیط آموزشی مطلوب دانست و افزود: سومین عامل وراثت خانوادگی است که امروزه دشمنان  از شرق و غرب تلاش می کنند تا خانواده را از ما بگیرند، آنها می خواهند رکن و اساس خانواده را از بین ببرند.

فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز  ضمن تبریک به مناسبت مولا علی(ع) و روز مرد گفت: این روز را به پدران از دست رفته ای که رفتند تا ما بمانیم تبریک می گویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت، امنیت و آسایش استان را مرهون فداکاری شهدای انقلاب و مدافع حرم دانست و تصریح کرد: این امنیتی که در استان پا برجاست به خاطر از خود گذشتگی جوانان و مردان غیور و شجاعی است که اول در زمان انقلاب و دفاع مقدس و اکنون نیز در فراسوی مرزهای ما جان فشانی می کنند.

شیرزاد با بیان اینکه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم خاطر نشان کرد: افرادی مانند شهید مسافر و رضی از خانواده خود دل کردند تا ما در کنار خانواده های خود بمانیم، و به شیطان بزرگ که اخیرا در حمله ناجوانمردانه به سوریه باعث شهادت زنان و مردان مسلمان بی گناه شد اجازه تعدی به خاک میهنمان را ندادند.

وی با بیان اینکه شبیخون فرهنگی در شهرهای ما بی داد می کند اظهار کرد: باید با ارتقای دانش در این زمینه به فرزندان خود کمک کنیم  و نقشه‌ی دشمن را برای به دست گرفتن تربیت فرزندانمام خنثی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: با تنوع برنامه های فرهنگی دشمن می خواهد ما را از گذشته‌ی خود دور کند بنابر فرمایش رهبری  ما باید با بینش و بصیرت دست دشمن را کوتاه کنیم و اجازه ندهیم این شبیخون فرهنگی بر سنت و فرهنگ ما تاثیر گزارد.

به گزارش ۸دی، در این مراسم از فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت به دلیل تلاش ها و پیگیری های مستمر در جهت برگزاری نخستی یادواره‌ی شهدای مدافع حرم (عقیله النساء) ویژه‌ی خواهران که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش به سزایی داشت توسط خانم محبوبه مطلوب مسئول برگزاری یادواره‌ی عقیله النساء و مدیر کانون میعاد نور تقدیر به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه