در جلسه شورای شهر مطرح شد:

شرایط مالی شهرداری رشت بحرانی شد/ شهردار مجبور شد برای پرداخت حقوق ها وام بگیرد

عضو شورای شهر رشت از درخواست وام سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شهردار بابت پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری از بانک شهر خبر داد.

شرایط مالی شهرداری رشت بحرانی شد/ شهردار مجبور شد برای پرداخت حقوق ها وام بگیرد

به گزارش ۸دی، به نقل از فارس، سید امیرحسین علوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به لایحه اخذ وام ۳٫۵ میلیارد تومانی شهردار از بانک شهر اظهار کرد: شهردار رشت به منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران و حقوق پرسنل لایحه اخذ وام سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی از بانک شهر را ارائه کرده که در کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با توجه به شرایط موجود و معوقات بسیار پیمانکاران و پرسنل شهرداری رشت موافقت شد.

محمود باقری‌خطیبانی، عضو دیگر شورای شهر رشت با انتقاد از موافقت با وام میلیاردی شهردار این شهر از بانک شهر بیان کرد: از اینکه شهرداری رشت در شرایطی قرار گرفته که برای پرداخت حقوق پرسنل خود نیازمند اخذ وام شده واقعا تاسف برانگیز بوده و اخذ وام با کارمزد ۱۸ درصد برای پرداخت معوقات پیمانکاران و حقوق پرسنل ناراحت کننده است.

مجید رجبی عضو دیگر شورای رشت نیز در جلسه مذکور با اشاره به اینکه باید مطالبات پرسنل شهرداری پرداخت شود گفت: با توجه به اینکه شهرداری منابع مالی ندارد ناچار به گرفتن وام هستیم و بنده با گرفتن وام مخالفم اما اعتقاد دارم در شرایطی که حقوق پرسنل به تاخیر افتاده و بابت این موضوع زندگی تعدادی از مردم دچار مشکل شده با اخذ وام در این شرایط موافق هستم و به خاطر مخالفت با شهردار نباید پرسنل آسیب ببیند و باید در این راستا و برای رفع مشکل پرسنل و پیمانکاران همکاری کنیم.

حجت جذب عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز با ابراز تأسف از شرایط مالی شهرداری رشت گفت: بنده نیز اعتقاد دارم باید مطالبات پرسنل و پیمانکاران پرداخت شود اما در مجموع با اینگونه رفتارها مخالفم و حقوق پرسنل نباید از طریق اخذ وام تامین شود و شهردار باید حتماً چاره‌ای در این زمینه بیندیشد.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور اعضای شورای شهر رشت با اخذ وام سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شهردار از بانک شهر به منظور پرداخت حقوق معوقه پرسنل و بخشی از مطالبات پیمانکاران شهرداری رشت موافقت کردند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
شهردارمحترم باید نسبت به جذب مشاوران وکارمندان مازاد سازمان بازنگری کند . حقوق ودستمزد انهم با اخذ وام خنده اور وازطرفی شرم اور است /انهم درحالی افتخار می کنیم شهر اولی هستیم . سفرغیرضرورشهردارچقدرهزینه دارد/چقدربایدشهرداری بابت عدم پرداخت وام از سرمایه شهر به بانک بدهد . مصوبه غیرقانونی است
در حاشیه