به گزارش ۸دی، زینب ثمری در مراسم انتخابات کانون جوانان جبهه ی مردمی بانوان انقلاب اسلامی استان گیلان اظهار داشت: این جبهه برای اتحاد و انسجام ملی بین نیروهای انقلابی شکل گرفته است تا سناریوی سال ۹۲ تکرار نشود.

وی با بیان اینکه نجات اقتصاد کشور و حل مشکلات مردم  از اهداف جبهه است افزود: بوجود آوردن وحدت و حمایت از مردم بخشی از  اهداف جبهه است و مردم محروم ما بیش از دیگر اقشار جامعه ما در انقلاب اسلامی نقش برجسته داشته و دارند و کار باید در دست دلسوزان انقلاب قرار بگیرد، هرچه نیروها با هم متحدتر باشند می توانند برای حل مشکلات محکم تر ظاهر شوند، این جبهه به برکت وجود نیروهای ارزشی و انقلابی تشکیل شده، کارکرد حزبی ندارد و به عنوان حزب در کنار احزاب دیگر نیست.

دبیر استانی بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلابی گیلان با اشاره به اینکه این جبهه  با حضور  ۱۰ شخصیت مردمی و انقلابی شاخص به عنوان هیئت موسس راه اندازی شد و به میدان آمد، عنوان کرد: حجت الاسلام رحیمیان، حداد عادل، مهدی محمدی، خانم دکتر وحیده دستجردی و … از جمله اعضای این جبهه می باشند.

ثمری همچنین گزارشی در خصوص همایش ملی ۳۰۰۰ نفره که در ۵ اسفند ۹۵ و ۱۷ فروددین ۹۶ برگزار شد ارائه کرد و افزود: در همایش ۵ اسفند با برگزاری انتخابات از بین ۲۱ نفر کاندیدای ریاست جمهوری ۱۰ نفر انتخاب شدند و از بین حدودا ۳۰۰ کاندیدای شورای مرکزی ۳۰ نفر انتخاب شد و در همایش ملی دوم (۱۷فروردین۹۶) از بین ۱۰نفر ۵ نفر انتخاب و اسامی نهایی به همراه آرای ماخوذه همان شب از طریق رسانه جبهه مردمی انقلاب اسلامی اعلام شد.

وی ضمن دعوت از بانوان مشتاق در این حوزه از آنان دعوت به همکاری کرد و گفت: هر کدام از ما می توانیم در حوزه فعالیتی خود در این عرصه تلاش کنیم و برای پیشبرد اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلابی تمام تلاش خود را به کار بندیم و در یک مسیر واحد بتوانیم به نحو احسن نقش آفرینی کنیم و تاثیرگذار باشیم و با هم همدل و همراه باشیم و تمامی تلاشمان را برای جذب و معرفی نیروهای شاخص انقلابی انجام دهیم  و در این  عرصه میدان داری کنیم.

ثمری با بیان اینکه مجامع استانی و کمیته ها و کانون ها و کارگروه ها در استان و شهرستانها شکل گرفته است اظهار کرد: مسئول استانی حجت الاسلام اشکوری و دبیر استان نظرعلی علیزاده می باشند و در حوزه بانوان طاهره کاریجاد مسئول بانوان استان و  طیبه بزرگی، زودلی، محمدی، پوربهرام، فردی، آقابیکی و منانه محمودی و… در این حوزه همکاری می کنند.

وی به منابع انسانی، طبیعی و معدنی سرشار در کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «ما همه امکانات را برای آبادانی در اختیار داریم» متاسفانه نیروهای ارزشی، پرتلاش و متدین سکان دار نیستند، پس باید تلاش از سوی مسئولان برای این امر، تحقق یابد.

دبیر استانی خواهران جمنای گیلان تاکید کرد: برخی در حال دو قطبی کردنِ فضای انتخابات هستند و باید هوشیار باشیم و با استدلال درست و منطقی عملکردشان را به چالش بکشیم و از بوجود آوردن فضای دوقطبی پرهیز کنیم.

دبیر استانی بانوان جمنای گیلان با ارایه آدرس ستاد مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلابی در رشت برای بانوان مشتاق جهت فعالیت و فراخوان عمومی افزود: ستاد مرکزی در توشیبا، جنب بیمه رازی ساختمان باران طبقه چهار و واحد پانزدهم و ازساعت ۴ عصربه بعد در اختیار بانوان است.

به گزارش ۸دی؛ در این مراسم اعضای کانونِ بانوان جوان جبهه مردمی نیروهای انقلابی در رشت انتخاب شدند که عبارت است از: خانم ها ، لیلا اسکندری، منانه محمودی، معصومه رستگار، سکینه نوح کارشناسی حقوق از پیام نور فومن، سمیرا هاتف کارشناسی ارشد جامعه شناسی از دانشگاه تهران، فاطمه احمدی کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه گیلان، الناز مهربان کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور منجیل هستند.