فعال دانشجویی مطرح کرد:

برازنده رییس جمهور یک کشور نیست که برای افتتاح چند پروژه بخش خصوصی به گیلان سفر کند!

آیا واقعا برازنده رییس جمهور یک کشور می باشد که فقط برای افتتاح چند پروژه بخش خصوصی به استان گیلان سفر کند؟

برازنده رییس جمهور یک کشور نیست که برای افتتاح چند پروژه بخش خصوصی به گیلان سفر کند!

به گزارش ۸دی، حسام رمضانی در گفتگو با خبرنگار پیک دانشجو ذر پاسخ به سوالی درباره عملکرد ۴ ساله دولت در اقتصاد مقاومتی گفت: عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی بسیار ضعیف بوده است، به این دلیل که نشانه های اقتصاد مقاومتی در جامعه احساس نمی شود، رهبر معظم می فرمایند: آن زمان می توانیم بگوییم که اقتصاد مقاومتی موفق بوده است که اثرات آن در جامعه لمس شود.متاسفانه خیلی از عناصر دولت علی رغم برخی از نامه نگاری ها و تشکیل قرارگاهها اعتقادی بر اقتصاد مقاومتی ندارند.اقتصاد مقاومتی را در ریاضت اقتصادی می بینند، در حالیکه تعریف از اقتصاد مقاومتی فرای از این هاست، اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه به ظرفیتهای درون کشور واستفاده از تمامی منابع.مقام معظم رهبری تأکید دارند که “به آنچه که خود داریم اتکا کنیم، در این صورت نیازمندی ما از بین خواهد رفت” مسئولین دولت نقش اصلی و اساسی را در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند. که متاسفانه در این حوزه نیز از ملت نمره قبولی نگرفتند.

پیک دانشجو:سفر روحانی به گیلان چه تاثیر در اشتغال و تولید گیلان داشت؟
اگر اجازه دهید این سوال را در چند بخش خدمتتان عرض کنم،  یک نوع تفکری در تیم دولت حکم فرماست که ریشه اش در اندیشه های لیبرالی خلاصه میشود، اندیشه لیبرالی حامی نظام سرمایه داری و شرکت های سرمایه داری ست، اگر به همین صورت از کل به جز برسیم آخرین حلقه از این اندیشه در جامعه به کارخانه داران و صاحبان شرکتها می رسد و باز می بینیم در خلاف با اندیشه های اسلامی مردم و قشر مستضعف جامعه جایگاهی در آن ندارند. این مقدمه را از این جهت عرض کردم که با توجه به فعالیت های چهارساله “دولت ضعیف روحانی” متاسفانه از بس این نوع نگاه فراگیر بوده که حتی در سفرهای استانی نیز به قشر ضعیف و مستضعف جامعه توجهی نمیشود.بدیهی ست که مقصود حقیر بر رفتارهای پوپولیستی و عوام فریبانه نمی باشد،اما شما برای مثال وقتی محل جلسات، میتینگ ها،  و رفت و آمد رئیس جمهور در گیلان را بررسی می کنید چیزی از حمایت از مستضعیفن و پابرهنگان انقلاب نمی توانید پیدا کنید.

دوم، آیا واقعا برازنده رییس جمهور یک کشور می باشد که فقط برای افتتاح چند پروژه بخش خصوصی که اصلی ترینشان موج شکن منطقه آزاد کاسپین می باشد، به استان گیلان سفر کند؟
انتظار می رفت که آقای روحانی در دومین سفر رسمی خود گزارشی از عملکرد و پیشرفت پروژه هایی که در دور اول سفر وعده و وعیدش را داده بود، به مردم استان بدهند. در حالیکه بیش از ۵۰ درصد قول های دولت در دور اول وعده سر خرمنی بیش برای مردم گیلان نبوده است.

بخش سوم، جای تعجب است که برخی نمایندگان عالی دولت در استان می گویند رئیس جمهور برای تحقق شعار سال به گیلان آمده اند،چرا رئیس جمهور سال گذشته برای تحقق شعار سال به گیلان نیامدند؟
چرا دولت و تیمش در استان برای تحقق شعار سال گذشته اقدامی نکردند؟ اصلا اگر مدعای تیم دولت در استان این است که در راستای اقتصاد مقاومتی کاری انجام شده، قطعا جامعه آماده شنیدن آنها می باشد.
چرا دولت، “سفر تبلیغاتی” روحانی را سعی دارد با سرپوش “سفر اشتغال زایی” به مردم بقبولاند؟

بر طبق نظرات یکی از دلایل عدم حضور رئیس جمهور در جمع عموم مردم گیلان ترس از شنیدن انتقادات مردم و مطالبات خواسته هایشان می باشد.
در آخر باید از این نکته غافل نشویم که دلیل اصلی حضور روحانی در این برهه از زمان در استانهای کشور و گیلان جلسات انتخاباتی با سران سیاسی هم طیف خود و تدارک هر چه بهتر در کارزار انتخابات می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه