یک فعال دانشجویی خبر داد؛

سوغاتی روحانی به مردم آستارا/ بیمارستانی که اتاق عملش در باران چکه می کند!

هرمزپور گفت:نکته غم انگیز آن است که هنوز زمانی از افتتاح این بیمارستان نگذشته است که سقف بیمارستان آن در اتاق عمل چکه می کند.

سوغاتی روحانی به مردم آستارا/ بیمارستانی که اتاق عملش در باران چکه می کند!

به گزارش ۸دی، سالار هرمزپور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آستارا در گفتگو با خبرنگار پیک دانشجو گفت: اخیرا شاهد افتتاح بیمارستان ناقص ۱۳۲ تختخوابی آستارا در فروردین ماه ۹۶ با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر بودیم.
وی با انتقاد از افتتاح سیاسی و انتخاباتی این بیمارستان اظهار کرد:  هنوز این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن مجهز نشده است و نیروهای انسانی بیمارستان آمادگی لازم  برای پذیرش بیماران را ندارند و  هیچ داروخانه ی کاملی در نزدیکی این بیمارستان وجود ندارد و بیماران و همراهانشان باید رنج یک کیلومتر راه را به جان بخرند تا به نزدیکترین داروخانه برسند.
وی با انتقاد از وضع نامطلوب این بیمارستان ناقص، گفت: آیا مسئولینی که این بیمارستان را افتتاح کردند وضعیت سرویس های بهداشتی این بیمارستان را دیده اند؟ آقایانی که بیمارستان را با این عجله افتتاح کردند آیا خبر دارند که این بیمارستان  تجهیزات کافی  برای افتتاح نداشته است و از سایر بیمارستان ها تجهیزات دست دوم  آورده شده است؟!

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: سوالی که مطرح می شود این است که چه عجله ای برای افتتاح بود؟ چرا مردم شهرستان را دوباره به سختی و نا امیدی رسانده اند؟  مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان کم سختی کشیده اند؟!
وی با انتقاد از نحوه ساخت این بیمارستان گفت: نکته غم انگیز آن است که هنوز زمانی از افتتاح این بیمارستان نگذشته است  که سقف بیمارستان آن در اتاق عمل چکه می کند! و حال مسئولین امر مدعی آن هستند که می خواهند جذب توریست درمانی داشته باشند!

سالار هرمزپور در بخشی دیگری از صحبت های خود گفت: این اولین افتتاح عجولانه مسئولین در این شهرستان نبود بلکه  سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا هم شتاب زده افتتاح شد که حال فاز دومش باقی مانده است و سیستم گرمایش و سرمایشی ندارد!

وی در پایان گفت:مسئولینی که در  بیان عملکرد دولت گفته اند نباید لکنت زبان داشت جوابگو باشند که چه دلیلی برای افتتاح عجولانه این پروژه های ناقص در سفر آقای روحانی به گیلان بود؟

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه