ممکن است تعداد زندانیان خانواده هاشمی به عدد ۳ برسد!

یک روزنامه حامی خانواده آقای هاشمی نوشت: فاطمه هاشمی اهل ملاحظات خاص نیست و اگر بیان نکته‌ای را لازم بداند از گفتن آن ابایی ندارد ولو اینکه تعداد حبس‌شدگان خانواده هاشمی را به عدد ۳ برساند!

ممکن است تعداد زندانیان خانواده هاشمی به عدد ۳ برسد!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جهان نیوز، روزنامه آرمان در گزارشی در دفاع از آقازاده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: تتمه افسانه‌های عجیب و غریبی که شایعه پردازان در خصوص خانواده هاشمی در طول چند دهه ساخته و پرداخته بودند، با حضور خانواده هاشمی در دادگاه و قبل از آن با زندانی شدن دو فرزند آیت‌ا… فرو ریخت. نا آگاهانی که تحت تاثیر این تخریب‌ها و شایعه پردازی‌ ها بودند به عینه می‌دیدند که خانواده هاشمی دور از این تبلیغات عجیب و غریب همانند مردم عادی و دور از هر تکلف یا امتیاز و انحصاری به دادگاه می‌روند تا پاسخگوی عملکردها و گفتارهای خود باشند و شاید بسیار بیشتر و پیش‌تر از مردم عادی.

این روزنامه با اشاره به حکم شش ماه حبس تعزیری فاطمه هاشمی که البته به مدت دو سال معلق شده است، عنوان کرد: معلوم نیست که آیا فاطمه هاشمی به زندان خواهد رفت یا نه، چون او همانند خواهر خود نشان داده که اهل ملاحظات خاص نیست و اگر بیان نکته‌ای را لازم بداند از گفتن آن ابایی ندارد ولو اینکه تعداد حبس‌ شدگان خانواده هاشمی را در ساختاری که پدرش یکی از عالی‌ترین مقامات آن و از بنیانگذارانش است، به عدد ۳ برساند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه