سازمان حج و زیارت اعلام کرد

فراخوان ثبت‌نام اولیه از واجدین شرایط تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۶

دارندگان فیش های ثبت نامی حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۵/۰۴/۳۱، از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۰ روز فرصت دارند هزینه سفر خود را واریز کنند.

فراخوان ثبت‌نام اولیه از واجدین شرایط تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۶
به گزارش ۸دی؛ سازمان حج و زیارت به اطلاع تمام ودیعه‌گذاران حج تمتع که تا تاریخ ۱۳۸۵/۰۴/۳۱  در شعب بانک ملی ایران ثبت‌نام کرده‌اند، می‌رساند:
پیرو اطلاعیه قبلی این سازمان و بر اساس برنامه زمان‌بندی، دارندگان فیش های ثبت نامی حج تمتع  تا تاریخ ۱۳۸۵/۰۴/۳۱، از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا با در دست داشتن اصل قبض ودیعه‌گذاری، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به واریز  مبلغ علی الحساب هزینه سفر خود اقدام کنند.
نکات ذیل جهت اطلاع بیشتر متقاضیان ارایه می‌شود:
۱) شعب بانک ملی ایران با مراجعه متقاضیان یاد شده، پس از بررسی لازم نسبت به محاسبه اصل و سود متعلقه به مبلغ ودیعه‌گذاری (به صورت روزشمار تا تاریخ مراجعه متقاضی) اقدام و مبلغ مابه‌التفاوت تا سقف ۱۰ میلیون تومان را دریافت و پس از واریز به حساب سازمان، رسید آن را به متقاضی ارایه می‌کند.
۱-۱) آن دسته از متقاضیانی که اسناد ثبت‌نامی سال‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ با مبالغ ۱۸۰/۰۰۰ و ۲۰۰/۰۰۰ و ۲۵۰/۰۰۰ و ۲۷۰/۰۰۰ ریالی را دارا هستند، باید قبلاً برای تبدیل سند خود به قبض ودیعه‌گذاری ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی و استفاده از تسهیلات مربوطه، به دفتر حج و زیارت استان مراجعه و معرفی نامه جهت ارایه به بانک دریافت کرده و پس از دریافت قبض جدید از شعبه بانک ملی (معرفی شده از سوی حج و زیارت استان)، هزینه مربوطه را واریز کنند.
۱-۲) دارندگان اسناد۸/۰۰۰/۰۰۰ ریالی مربوط به سال۱۳۷۷ و منتهی به ۱۳۷۸/۰۱/۳۱ باید قبلا به یکی از شعب بانک‌ملی مراجعه و با استفاده از تسهیلات و یارانه مربوطه ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریالی نسبت به تبدیل قبض ودیعه‌گذاری خود به قبض ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی و پرداخت مابه التفاوت یارانه (یک میلیون ریال) به ذینفع اقدام و سپس واریز هزینه مربوطه را واریز کنند.
۱-۳ ) دارندگان اسناد ۸/۰۰۰/۰۰۰ ریالی ازتاریخ ۱۳۷۸/۲/۱ تا ۱۳۷۸/۱۲/۲۹ باید قبلاَ به یکی از شعب بانک‌ملی مراجعه و با احتساب سود متعلقه، نسبت به تبدیل قبض خود به قبض ودیعه‌گذاری ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی اقدام و سپس هزینه مربوطه را واریز کنند.
۲) تأکید می‌شود با شروع ثبت‌نام در کاروان‌های حج (در سطح شهر و شهرستان‌ها)، اولویت با آن دسته از افرادی خواهد بود که در این مرحله اقدام به واریز هزینه اولیه سفر کرده باشند. از این‌رو لازم است تا اولویت‌های فراخوان شده در زمان مقرر نسبت به مراجعه به شعب بانک و انجام مراحل قید شده، اقدام لازم و به موقع را معمول دارند.
۳) ضمناً متقاضیان اعزام به حج تمتع سال جاری باید دارای گذرنامه بین المللی انفرادی معتبر با حداقل اعتبار تا تاریخ  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ باشند. در غیر این صورت لازم است تا هر چه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.
۴) اسامی مدیران و مشخصات کاروان‌ها، همچنین هزینه قطعی کاروان های حج پس از اجاره کامل منازل در مکه مکرمه و مدینه منوره و هزینه های مرتبط با حمل و نقل، تغذیه، تدارکات و تامین ارز مربوطه، متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.hajnews.ir و دیگر رسانه‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه