رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان:

کاندیداهای معرفی شده جبهه مردمی قدرت رقابت در انتخابات را دارند/۴ کاندیدا به نفع قوی‌تر کنار می روند

اشکوری گفت: پنج کاندیدای جبهه از قدرت رقابت در انتخابات برخوردارند اما در نهایت چهار نفر باید به نفع یک نفر که قوی تر است کنار برود.

کاندیداهای معرفی شده جبهه مردمی قدرت رقابت در انتخابات را دارند/۴ کاندیدا به نفع قوی‌تر کنار می روند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سید کاظم اشکوری در گفت و گو خبرنگار «دیارباران» با اشاره به برگزاری دومین مجمع حبهه مردمی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: افراد مختلفی در جلسه شورای مرکزی جمنا سخنرانی کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: ۱۰نفر از افراد کاندیداهای معرفی شده برای انتخابات ریاست جمهوری در این جلسه سخنرانی کردند و آقایان زاکانی، بذرپاش، نیکزاد، ضرغامی و… از  سخنرانان این جلسه بودند که صحبت کردند.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: این افراد طرح ها و برنامه هایشان را در این جلسه اعلام کردند.

اشکوری گفت: نهایتا در رأی گیری بعمل آمده حجت الاسلام رییسی بیشترین رأی را آورد و بعد از او آقایان زاکانی، بذرپاش، قالیباف و فتاح از جمع این افراد بیشترین رأی را آوردند.

رییس شورای مرکزی جمنا در گیلان تصریح کرد: پنج کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلابی از قدرت رقابت در انتخابات برخوردارند اما در نهایت چهار نفر باید به نفع یک نفر که از همه قوی تر است کنار برود.

اشکوری در خاتمه اظهار کرد: استقبال از حجت الاسلام رییسی بیستر بود و در این راستا بیشترین رأی را آورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه