40 روز مانده به انتخابات؛

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی شهردار ماسال در برنامه زنده رادیویی موج جوونی؟

شهردار ماسال گفت: امیدواریم با اجرای طرح های گوناگون و با کمک بخش خصوصی بتوان ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر اشتغال در ماسال ایجاد کرد.

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی شهردار ماسال در برنامه زنده رادیویی موج جوونی؟

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، باقر کاظمی عصر جمعه ۱۸ فروردین ۹۶ در برنامه زنده رادیویی موج جوونی که به صورت زنده در پارک شنبه بازار ماسال برگزار می شد سخنرانی کرد.

گفتنی است برخی فعالین سیاسی شهرستان برگزاری این برنامه ۴۰ روز مانده به انتخابات شورای شهر و تعریف و تمجیدهای پر رنگ مجری برنامه از مجموعه فعلی شهرداری ماسال را دارای شائبه تبلیغات انتخاباتی زودهنگام دانسته اند.

کاظمی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ روی زیباسازی شهر ماسال تمرکز ویژه ای خواهیم داشت اظهار کرد: میدان شهید فرزانه با هزینه کرد بیش از یک میلیارد تومان تنها برای تملک اراضی احداث شد. پارک شنبه بازار هم که در حال حاضر حضور داریم در سال ۹۵ طراحی و اجرایی شد.

شهردار ماسال در توضیح برنامه های سال ۹۶ خاطر نشان کرد: در شهرک ولی عصر پارک بانوان را در دستور کار داریم که در حال حاضر حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. بازارچه ۱۵ خرداد هم به عنوان مکمل پارک شنبه بازار تکمیل می شود. همچنین برنامه ریزی شده در سال ۹۶ بلوار  و روشنایی تزئینی در مسیر سردار جنگل از لنگ به سمت سه راهی بام سبز عملیاتی شود.

وی افزود: در پیچ خودبچر بیش از ۴۰۰۰ متر تملک اراضی داشته ایم و امیدواریم با ایجاد این بلوار ورودی شهر تکمیل شود.

کاظمی در خصوص پروژه های جانبی سد لاستیکی ماسال گفت: بحث پیاده روی سازی در اطراف سد در برنامه هاست. در حال حاضر زیر ساخت ها و لوله گذاری و دیواره سازی در حال انجام است و امیدواریم با مدیریت این قسمت از شهر مکانی مفرح و تفرجگاهی بی نظیر در استان گیلان ایجاد شود. کافی شاپ و رستوران هم در اطراف این سد گردشگری-کشاورزی احداث می شود. طبق قول مدیر عامل آب منطقه ای گیلان سد لاستیکی سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار ماسال در خصوص نصب المان های بومی و فرهنگی قوم تالش در ماسال اظهار داشت: شهر ماسال به عنوان پایتخت فرهنگی قوم تالش محسوب می شود. بیش از ۹۹ درصد مردم این شهر به زبان تالشی سخن می گویند و ما به همین دلیل با نصب برخی المان های بومی مرتبط با فرهنگ و آداب و سنن قوم تالش سعی داریم این ویژگی ها را برجسته تر کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی مجتمع تجاری شهرداری ماسال گفت: ۲۴ باب مغازه از این مجتمع متعلق به شهرداری است که با آغاز به کارش میتواند یک درآمد پایدار برای شهرداری تامین کند. همچنین پروژه دهکده بام سبز که با سرمایه گذاری ۳ میلیارد تومانی بخش خصوصی در حال انجام است، سالانه بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان درآمدزایی از طریق اجازه بها خواهد داشت.

کاظمی زیپ لاین و پل معلق را بعنوان دیگر طرح های شهرداری در سال ۹۶ بیان کرد و گفت: در زمینه صنایع دستی توانستیم یک مرکز عرضه در بام سبز ایجاد کنیم و برنامه ریزی برای ایجاد مرکز دایمی با اداره میراث فرهنگی در جریان است.  در مجموع امیدواریم با اجرای این طرح ها توسط شهرداری و با کمک بخش خصوصی بتوان ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر اشتغال در ماسال ایجاد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه