تنها 40 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری؛

صرف پول بیت المال برای نشست با کارآفرینان یا حامیان روحانی؟/ حضور چند تن از بخشداران گیلان در همایش!

دهیاران سراسر کشور با هزینه دهیاری ها در همایشی که قرار بود نامش “یاران رییس جمهور ” باشد شرکت کرده اند اما نام همایش در اقدامی عجیب به “کارآفرینان روستایی و دهیاران” تغییر کرده است!

صرف پول بیت المال برای نشست با کارآفرینان یا حامیان روحانی؟/ حضور چند تن از بخشداران گیلان در همایش!

به گزارش ۸دی، اوایل اسفند ماه بود که رییس ستاد انتخابات کشور در نشستی خطاب به مدیران حراست سراسر کشور تاکید کرد تا از اموال بیت المال مراقبت کنند که در بحث انتخابات مورد استفاده و یا سوء استفاده قرار نگیرند. وی همچنین از فرمانداران، استانداران و بخشداران خواسته بود که با جدیت از این امر مراقبت کنند.

اما امروز که تقریبا دو ماه از آن تاریخ می‌گذرد، نشستی در سالن اجلاس وزارت کشور با رنگ و بویی متفاوت از نامی که بر آن نهاده اند برگزار می شود.

داستان از این قرار است که دهیاران سراسر کشور در همایشی که قرار بود نامش “یاران رییس جمهور ” باشد شرکت کرده اند اما مسئولان برگزاری برای اینکه در جرگه ای که در بند اول در سخنان رییس ستاد انتخابات کشور به آن اشاره شده بود قرار نگیرند نام همایش را در اقدامی عجیب به “کارآفرینان روستایی و دهیاران” تغییر دادند!

نکته جالب اینکه هزینه سفر کاملا بر عهده دهیاری هاست.

حال تنها این سوال بر ذهن متبادر می شود با توجه به اینکه تنها حدود یک ماه تا برگزاری انتخابات باقیست برگزاری چنین نشستی با دهیاران انتخاباتی نیست؟

شاید برخی به خاطر داشته باشند که در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز یکی از بخشداران وقت گیلان و معزول فعلی برای دهیاران منطقه جلسه ای با موضوع انتخابات برگزار کرد و بصورت ضمنی از آنها خواست که به نفع یک نامزد خاص همراه با دولت فعالیت کنند.

آیا این جلسه این بار در سطح کلان و به نفع رئیس دولت و با بودجه عمومی روستاهای کشور در حال برگزاری است؟

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه