فرماندار آستارا در گفتگو با 8دی:

یک میلیون نفر مسافر نوروز امسال در آستارا تردد کردند / اقامت ۹۰۰ هزار نفر گردشگر در شهرستان ثبت شده است

فرماندار آستارا از تردد یک میلیون گردشگر از این شهرستان خبر داد و گفت: ۹۰۰ هزار نفر از گردشگران نوروزی در آستارا اقامت داشته اند.

یک میلیون نفر مسافر نوروز امسال در آستارا تردد کردند / اقامت ۹۰۰ هزار نفر گردشگر در شهرستان ثبت شده است

یونس رنجکش در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از سهم بالای آستارا در پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و اظهار داشت: شهرستان بندر مرزی آستارا در نوروز امسال پذیرای گردشگران زیادی بوده است.

وی افزود: طبق گزارش های واصله بالغ بر یک میلیون نفر مسافر در آستارا تردد داشته اند.

فرماندار آستارا از اقامت حدود یک میلیون نفر مسافر و گردشگر نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۹۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی طبق گزارش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در آستارا اقامت داشته اند.

رنجکش با بیان اینکه برای اسکان مسافران نوروزی با کمبود مکان مواجه نشدیم و اسکان مسافران نوروزی از قبل تهیه و آماده شده بود، اظهار کرد: مسافران نوروزی در هتل ها، مسافرکاشانه ها، مهمان پذیر ها، خانه مسافر ها و مراکز مختلف اقامتی اسکان داده شده بودند.

وی آستارا را داری نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری بیشمار برشمرد و گفت: آستارا هم جاذبه های گردشگری و توریستی مذهبی دارد و همه طبیعی و تاریخی که بازدیدکنندگان هر ساله مکان های خاصی را مورد بازدید قرار می دهند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه مسافران نوروزی از همه اماکن گردشگری شهرستان بازدید بعمل آورده اند، بیان داشت: توزیع بازدیدکنندگان در اماکن و جاذبه های گردشگری و توریستی آستارا به صورت پراکنده بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه