دبیر کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با 8دی:

تلاش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف انقلاب است/ اعضای جمنا دلسوز و دوستار انقلابند

دبیر کمیسیون اصل نودم مجلس با تأکید بر انقلابی بودن اعضای تشکیل دهنده جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: اعضای تشکیل دهنده جمنا از نیروهای دلسوز و انقلابی هستند.

تلاش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف انقلاب است/ اعضای جمنا دلسوز و دوستار انقلابند

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه من وابسته به حزب و جریانی نیستم، اظهار داشت: من نماینده مستقل هستم و وابسته به هیچ یک از احزاب نبوده و نیستم.

وی در تشریح ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به جمنا افزود: جمنا یکی از گروه های فعال است که در راستای تحقق شعار های انقلاب تلاش می کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی کثرت گروه های سیاسی برای کشور را مفید ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم که کثرت گروه های سیاسی موجب پویندگی و بالندگی کشور باشد.

دبیر کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی تلاش های احزاب و گروه ها را برای اعتلای نظام قابل تقدیر برشمرد و اظهار کرد: هر گروه، حزب و جبهه ای که بخواهد در اعتلای نظام بکوشد چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرایان، و در زیر پرچم نظام تلاش کند قابل تقدیر هستند.

داداشی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب در راستای اعتلای اهداف جمهوری اسلامی است، متذکر شد: جمنا از این قاعده کلی مستثنی نیست و دوستان انقلاب در جمنا جمع شده اند.

وی اعضای شاکله جمنا را از نیروهای انقلابی و دلسوز دانست و گفت: دوستان انقلابی که در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور دارند دلسوز انقلاب و نظام و دلسوز کشور هستند.

نماینده مردم آستارا با بیان اینکه مشلاتی در کشور وجود دارد که باید حل شود، اظهار کرد: امیدوارم جبهه مردمی بتواند برای کل کشور مفید و موثر واقع شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه