جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه مطرح کرد؛

سیستم بانکی کشور برپایه ی اقتصاد شیطانی شکل گرفته است/ برای عزتمان سر داده اما شرف نمی دهیم

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه گفت: قطعا با اقتصاد شیطانی نمیشود اما با اقتصاد اسلامی میشود خرمشهر اقتصاد را آزاد کرد.

سیستم بانکی کشور برپایه ی اقتصاد شیطانی شکل گرفته است/ برای عزتمان سر داده اما شرف نمی دهیم

به گزارش هشت دی سردار عظیم ابراهیم پور عصر امروز در نخستین سالگرد شهادت تنها شهید مدافع حرم زینبی آستانه اشرفیه در گلزار شهدای این شهر اظهار داشت: کسی از مجلس شهدا دست خالی بر نمی گردد.
جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه ضمن بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس در باره ی شهید عباس علی فتاحی تصریح کرد: عباس علی به نمایندگی از ما به همه دنیا اعلام کرد که ما نسلی هستیم که برای انقلاب و ناموس و قرآن خود سر میدهیم اما شرف نمیدهیم.

ابراهیم پور با بیان اینکه ما به نمایندگی همه امت اینجاییم گفت: ما باید فریاد بزنیم که برای این عزت سر میدهیم اما شرف نه، حالا اگر سر میز مذاکره ۵+۱ نباشد ۵۰+۱ هم باشد بر سر حرف خود هستیم.

وی با اشاره به آمار مطالعاتی در مرکز تحقیقات که پس از آن همه ملت های جهان علیه آمریکا راهپیمایی کردند افزود: در این راهپیمایی ها یک پنجم پلاکاردهای ملت ها یک متن مشترک داشتند و آن هم این بود که «شیطان بزرگ آمریکاست» این جمله امام است که در سال ۵۷ گفت و سال ۸۲ تمام دنیا به آن رسیدند.

ابراهیم پور خطاب به کسانی ک فکر می کنند هم قدم شدن با آمریکا کشور را نجات می دهد اظهار کرد: ما باید نفرت و انزجار خود را از آمریکا اعلام کنیم تا عده ی قلیلی که دل در گرو آمریکا دارند حواسشان را جمع کنند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه با تاکید بر تکرار این شعار در مراسم تشییع شهدا افزود: باید در سالگرد شهدای مدافع نیز این شعار را تکرار کنیم تا عالم بداند مرام ما که رفیقان عباس علی هستیم تغییر نکرده است.(فریاد مرگ برآمریکا)

وی خطاب به آنها که تفکر انقلابی را تمام شده می دانند خاطرنشان کرد: بنابر آنچه رهبر ما فرموده است ما چپ و راست نداریم، کندرو و تندرو نداریم بلکه  انقلابی و غیر انقلابی داریم، امروز باید بر روی تفکر انقلابی تمرکز کنیم چرا که این تفکر شهدای ماست.

ابراهیم پور یادواره ی شهدا را راهی برای تربیت جوانان معرفی کرد و متذکر شد: یادواره های شهدا باید بشوند «راهواره های شهدا» امروز باید جوان مومن انقلابی تربیت کنیم، جوان مومن انقلابی کسی است که به خدا توکل می کند.
وی با بیان اینکه شهدای ما تقوا داشتند و گناه نکردند گفت: به همین دلیل خدا به وعده اش عمل کرد و آن روزی ای که شایسته بود به آنها عطا کرد.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه افزود: در آزادسازی نبل و الزهرا و حتی حلب امداد الهی آنچنان به کمک رزمندگان آمد که تمام دنیا مات و مبهوت شدند.

ابراهیم پور یادآور شد: اگر قرار است مشکل مملکت حل شود تنها شرط «یتق لله» است، کسی که تقوا پیشه کند خدا لشکریان آسمان و زمین را به یاری او می فرستد.

وی با اشاره به امضای دانشمندان جهان برای صدام مبنی بر عدم توانایی عبور رزمندگان ایرانی از اروند در عملیات والفجر ۸ اذعان کرد: اما رزمندگان ما ۳۰۰ بار فاو را شناسایی کردند، ۸ ماه تمام بر آب اروند مطالعه کردند و۳۰۰۰ غواص آموزش دیدند تا بالاخره از این رود عبور کردند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه رمز پیروزی جوانان در زمان انقلاب را تقوا دانست و اظهار کرد: اگر بر کسی جز خدا توکل و تکیه کنیم چیزی به دست نخواهیم آورد.

ابراهیم پور تربیت توحیدی را رمز موفقیت و سعادت شهدای مدافع خواند و گفت: وقتی بچه های ما مدیریت جنگ را بر عهده گرفتند بر اساس تفکر انقلابی حرف نو زدند.

وی تکیه بر خدا را تنها راه از بین بردن مشکلات اقتصادی دانست و تصریح کرد: قطعا با این نظام بانکی که در کشور است نمیتوانیم به اقتصاد فکر کنیم اما با توکل به خدا میتوان بر این مشکلات فائق آمد.

ابراهیم پور ادامه داد: قطعا با اقتصاد نئوکنزی و شیطانی نمیشود اما با اقتصاد اسلامی میشود خرمشهر اقتصاد را آزاد کرد.
جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه با بیان اینکه این نسل اضمحلال غرب را خواهد دید تأکید کرد: این نسل تشکیل حکومت اسلامی را خواهد داد، به شرط آن که بگوید « ان معی ربی» کاش آقایان کمی به خدا اعتماد داشتند.

وی با بیان اینکه ۲۴۰۰۰ میلیارد برای خرید ایرباس هزینه شده است گفت: سه سال است کارخانه ایرباس خوابیده است، اما برای یک میلیون نفر از جوانان فرانسه در سال اشتغال ایجاد شد، چطور جوان نخبه ی ما که موشک بال استیک می سازد، نمی‌تواند خودرو یا هواپیما بسازد!

ابراهیم پور با بیان اینکه دشمن فتنه های جدیدی برای ما طراحی کرده است مطرح کرد: ما همه متحد هستیم و اینگونه انقلابی دست در دست هم ایستاده ایم و فتنه ها را خنثی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه