مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان:

در سال ۹۵ بیش از ۳۰۰ راه روستایی در گیلان آسفالت شد / تحویل ۴۲۷ واحد مسکن محرومین از ابتدای سال ۹۵

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان گفت: در سال ۹۵ ۳۰۰ راه روستایی آسفالت شده که رشد ۱۱ برابری نسبت به سال ۹۴ داشته است.

در سال ۹۵ بیش از ۳۰۰ راه روستایی در گیلان آسفالت شد / تحویل ۴۲۷ واحد مسکن محرومین از ابتدای سال ۹۵

به گزارش هشت دی، محمد اکبرزاده مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت، ضمن تبیین فرمان حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) در تامین مسکن محرومین اظهار داشت: بنیاد مسکن با تامین مسکن روستایی و اهمیت آن شناخته و برجسته شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح هادی در روستاها گامهای قابل توجهی در پیشرفت روستاها برداشته شده است افزود: گاز کشی در بسیاری از روستاها و همچنین اعطای سند مسکن روستایی در روستاهایی که دارای طرح هادی باشد انجام شده و خواهد شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان تاکید کرد: استان گیلان رتبه ی سوم کشور را در سکونت روستایی به خود اختصاص داده است که مایه ی خرسندیست.

وی با بیان اینکه در سال گذشته قریب به ۳۰۰ راه روستایی آسفالت شده است گفت: آسفالت جاده های روستایی در استان گیلان در سال گذشته در مقایسه با سال ۹۴ بیش از ۱۱ برابر پیشرفت داشته است.

رئیس بنیاد مسکن استان گیلان در بحث مقاوم سازی خانه های روستایی نیز اظهار کرد: در سال جاری اعطای وام روستایی را از ۱۵ میلیون به ۱۸ ملیون رسانده ایم.

اکبرزاده از اتمام پروژه ی مسکن مهر در سال جاری خبر داد و افزود: در سال ۹۶ و با پایان فعالیت مسکن مهر، تجربه ی ۳۷ سال  نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه ی مسکن با ایجاد مسکن اجتماعی متبلور خواهد شد.

وی در تشریح طرح مسکن اجتماعی گفت: این طرح با بهره گیری از روال بانکی و حضور فعال خیرین مسکن ساز و… در همه ی امور مسکن از جمله رهن، پرداخت اجاره و تعمیر منازل محرومین در سال جاری آغاز و تا سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

اکبرزاده با بیان اینکه فعالیت مستقیم نماینده ی ولی فقیه استان گیلان در امر مسکن، بیش از ۶۲۷واحد مسکن را به سرانجام رسانده است تاکید کرد: تا به امروز  ۴۲۷ واحد مسکن محرومین تحویل داده شده و مابقی آن  در شهریور ماه سال جاری  نیز تحویل داده خواهد شد.

وی در پایان با تقدیر از فعالیت ارزشمند  نماینده ی ولی فقیه در استان گیلان گفت: تنها استانی که نماینده ی ولی فقیه آن  به طور مستقیم در امور مسکن محرومین اقداماتی انجام داده است استان گیلان است که این مطلب مایه ی خرسندیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه