ستاد احیای امر به معروف گیلان با قاطعیت ماجرای هتل کادوس را پیگیری میکند/ مسئولین پای کار نیستند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در گیلان، در واکنش به اتفاقات در هتل کادوس رشت، گفت: مشکل این است که مسئولین پای کار نیستند، بخصوص کسانی که متصدی این امور می باشند. اما ستاد احیای امر به معروف با قاطعیت ماجرای هتل کادوس را پیگیری میکند.

ستاد احیای امر به معروف گیلان با قاطعیت ماجرای هتل کادوس را پیگیری میکند/ مسئولین پای کار نیستند

به گزارش ۸دی نیوز، چندی پیش خبری مبنی بر “تولید کلیپ غیراخلاقی در هتل کادوس رشت با حمایت مالک هتل! ” در پایگاه خبری ۸دی نیـوز انتشار یافت.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده، در واکنش به این اتفاق به خبرنگار ۸دی نیـوز گفت:برای پیگیری و همچنین برخورد قرار شد که نامه هایی به سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، تعزیرات حکومتی، دادگستری و نیروی انتظامی فرستاده شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف در گیلان، در پاسخ به این که آیا شما به عنوان مدعی العموم وارد این قضیه شده اید، گفت: ازاین باب که جنبه منکراتی دارد پیگیر بوده ایم اما نیروی انتظامی ازجمله متولیان و متصدیان این موضوع می باشد.

امام جمعه موقت رشت در راستای این که چرا چنین افرادی می توانند به راحتی کارهای غیر اخلاقی انجام دهند،تصریح کرد: مشکل این است که مسئولین پای کار نیستند، بخصوص کسانی که متصدی این امور می باشند. جمهوری اسلامی ۲۵۰هزار شهید داده است که در وصیت هایشان گفته اند ما برای حفظ نظام، انقلاب و ارزش ها آمده ایم، اما امروزه ارزش های ما اینگونه در حال پایمال شدن است.

وی ادامه داد: البته این موضوع منحصر به هتل کادوس نمی باشد اگر باچند نفر از این افراد برخورد جدی صورت گیرد خودشان را جمع می کنند.

حجت الاسلام شفیع زاده، تصریح کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قدرت اجرایی ندارد و برخورد به وسیله سازمان هایی نظیر نیروی انتظامی، اصناف و مخصوصا صنف هتل داران، صورت گیرد.

وی با اشاره به سخنان امیرالمومنین در خطبه ۱۳۱ نهج البلاغه افزود: برای اجرای قوانین اسلامی حکومت را در دست گرفتم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف در گیلان در پایان، گفت: چه می توان کرد وقتی دیده می شود در جمهوری اسلامی کسانی همه چیز را زیر پا می گزارند و با آن ها برخورد نمی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حکمت
مسئولین کدوم طرفی هستن؟ میشه مشخص بفرمایید؟ نکنه مسلمون هم نیستن دور از جون، این مســــئولین!
پویا
خب پیگیری کن ببینم به کجا می رسی؟!
مرید نیمه راه
انشالله که به نتیجه برسه
در حاشیه