تصادف منجر به مرگ ، در کورس دو خودروی منطقه آزاد انزلی

سرعت بالای ۲۰۰ کیلومتر دو خودروی فورد و کامارو منطقه آزاد انزلی، دو کشته و زخمی بر جای گذاشت .

تصادف منجر به مرگ ، در کورس دو خودروی منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی نیوز ،سرهنگ هرمز عشقی فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی درون شهری ، عوامل این یگان سریعا به محل اعزام شده و بلافاصله اقدامات اولیه خود را جهت نجات جان رانندگان این دو خودرو انجام دادند .

 سرهنگ هرمز عشقی افزود : با توجه به اینکه اقدامات پلیس به موقع بوده و اورژانس سریعا در صحنه حاضر شد ولی شدت برخورد خودروی کامارو سفید با خودروی فورد سفید پلاک منطقه آزاد انزلی منجر به مرگ راننده خودرو کامرو و مجروحیت سخت راننده خودروی فورد شد .

هرمز عشقی علت تصادف این دو خودرو را که از مسیر رشت به سمت انزلی در حال حرکت بودند، کورس در مسابقه نامید و بیان داشت: سرعت این دو خودرو بر اساس نظر کارشناسی پلیس راهور بالای ۲۰۰ کیلومتر بوده و رانندگان این دو خودرو نمی توانستند تعادل خود را در کورس رعایت نمایند .

وی با اعلام این که خودروهای منطقه آزاد از سرعت و شتاب بالایی برخوردار بوده رانندگان آن باید در هنگام رانندگی قوانین رانندگی را بیشتر رعایت نمایند، بیان داشت: با توجه به اعمال قانون متاسفانه شاهد چنین تصادفات مرگباری توسط این قبیل از خودروها در جاده ها میباشیم .

هرمز عشقی در ادامه از واژگونی منجر به جرح یک دستگاه خودروی ال۹۰ با ۳ سرنشین در مسیر رشت به سمت انزلی نیز خبر داد و بیان داشت: در این واژگونی هر چهار نفر مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از رانندگانی که قصد عزیمت به شهرستان انزلی را دارند خواست با رعایت قوانین رانندگی خاطری خوش را از این شهرستان با خود به همراه ببرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه