فرماندار شفت در گفتگو با 8دی خبر داد؛

حضور بالغ بر ۷۶ هزار مسافر و گردشگر در شفت/ ۷۰ درصد اقامت ها در روستاهای هدف گردشگری بوده است

فرماندار شفت گفت: ۷۰ درصد مسافران از روستاهای هدف گردشگری امامزاده ابراهیم(ع)، اسحاق(ع) و منطقه سیاهمزگی بازدید کرده اند.

حضور بالغ بر ۷۶ هزار مسافر و گردشگر در شفت/ ۷۰ درصد اقامت ها در روستاهای هدف گردشگری بوده است

محمدرضا محسنی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در تشریح خلاصه عملکرد ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان شفت اظهار داشت: در شهرستان یک هتل، ۵ مهمان پذیر، ۲ هتل آپارتمان، ۲۵۰ خانه مسافر، بالغ بر ۴۷ هزار کمپ موقت و کانکس با ظرفیت بالغ بر ۱۳ هزار نفر، ۴ مدرسه شهرستان با ۳۸ کلاس و بالغ بر ۸ هزار تخته چادر مسافرتی در حاشیه پارکها و معابر با ظرفیت بالغ بر ۳۳ هزار نفر و همچنین سالن های ورزشی و اقامت گاه های ادارات و سازمان ها نیز اقامت مسافران را داشته ایم.
وی از اقامت بالای ۷۶ هزار نفر در شفت خبر داد و افزود: در مجموع نوروز ۹۶ در شهرستان ۷۶ هزار ۳۵۵ نفر اقامت شبانه در شهرستان شفت ثبت شده است.

فرماندار شفت با اشاره به رشد اقامت گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان گفت: سال گذشته ۷۲ هزار ۶۰۷ نفر اقامت داشته ایم که در مقایسه با سال جاری ۴۲۸۸ نفر افزایش اقامت شبانه در شهرستان را شاهد بوده ایم.

محسنی با بیان اینکه آمارها نشان از رشد حضور گردشگران در شفت می دهد، اظهار کرد: امسال رشد بیش از ۵ درصدی حضور گردشگران نوروزی در شهرستان را شاهد بوده ایم.

وی با بیان اینکه بیشتر بازدید مسافران و گردشگران از روستاهای هدف گردشگری شهرستان بوده است افزود: ۷۰ درصد اقامت های صورت گرفته در سه مسیر گردشگری، سیاحتی و زیارتی روستاهای هدف گردشگری شهرستان یعنی محور های امامزاده ابراهیم علیه السلام، امامزاده اسحاق علیه السلام و همچنین منطقه سیاهمزگی بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه